Glasvezel buitengebied icm meerdere tv's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strope
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 17-09-2022
Ik ga binnenkort verhuizen naar het buitengebied. Er is ingestemd dat hier eind van het jaar Glasvezel wordt gelegd. Er ligt verder geen Coax o.i.d. Tv kijken ging voorheen via schotel.

Nu wil ik graag 5 tv's aansluiten in het huis. We zouden een abonnement afsluiten bij Caiway, maar ik kom er nu achter dat je daarmee maar 2 tv's kunt aansluiten.

Heeft iemand hier ervaring mee en tips voor mij?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wie is de leverancier van de glasvezel zometeen? Komt Caiway daar overheen met TV? Wat zegt de glasvezelboer en/of Caiway van jouw vraag?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wellicht is het een idee om na te gaan of er andere aanbieders zijn die een verbinding leveren over glasvezel in het gebied waar je komt te wonen.

Zo weet ik dat je bij KPN maximaal zes tv-ontvangers kan gebruiken, waarvan je er twee "gratis" bij je abonnement krijgt.
In het geval dat je vijf televisies aan wilt sluiten, zul je dus drie extra tv-ontvangers moeten huren. Dit kost je per tv-ontvanger € 4,00 per maand extra.

Reviews

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:06
Ik gok dat dit een CIF project wordt zo te zien. Naar mijn weten kun je bij die buitengebied projecten van CIF meestal ook kiezen voor Fiber of Solcon. Waar je wel meer dan 2 TV's mag aansluiten volgens mij.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.