Toon posts:

Vragenlijst omtrent zonnepanelen (maak kans op een VVV bon!)

Pagina: 1
Acties:
  • 391 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*snip*

Lees Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit! even ;) :w

[ Voor 95% gewijzigd door RobIII op 01-06-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Droge stof zeg. Geen uitleg wat wp is. Keuzes zijn niet duidelijk. Over de eerste vraag zit ik al minuten te wikken en te wegen wat nu zwaarder telt. Financieren of kopen.

Denk dat je je enquete anders moet aanvliegen. Duidelijke simpele keuzes: Koop/Huur/Financieren. Garantie/Prijs en wat is belangrijker? Kleur of opbrengst/wp.

Wat mij betreft: terug naar de tekenkamer.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:32
en sowieso eerst even langs een admin om toestemming te regelen voor een enquête.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drielp
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09 11:15
Prijzen zijn tevens niet actueel, uitleg idd te summier. Dit kan beter.....

4285 Wp op ZO, 1200 Wp op schuur en 880 Wp op NW, DWTW en 7 kW houtkachel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vooral het kopje service doet bij mij de nodige vragen ontstaan.
Is het niet zo dat er over het algemeen ( minimaal) 10 jaar garantie wordt gegeven op zonnepanelen en vaak ook een soortgelijk aantal als garantie op de installatie?
Dit als extra service tegen een meerprijs lijkt mij dan ook zeker niet wenselijk, daar deze "extra" service standaard hoort te zijn.

Daarnaast sluit ik me aan bij NeHoX. Waarom moet financiering worden overwogen in de situaties dat dit "goedkoper" zou zijn dan de overige genoemde situaties, terwijl het voor de koper wellicht helemaal niet nodig is om een financiering aan te gaan.

Reviews

Dit topic is gesloten.