Toon posts:

Plextor Ultraplex 40 TSI traag in W2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Plextor Ultraplex 40 TSI aan een Diamond Fireport 40 UW hangen. In Windows 2000 is de max. speed die de cdromspeler bereikt 24x. In Windows 98 had ik dit probleem ook, maar door het aanzetten van 'synchronisatie van gegevensoverdracht' heb ik dat verholpen.

Nu is mijn vraag of en zo ja hoe ik dat in kan stellen in W2K. Of is er in W2K een andere manier om dit te fixen ?

Verwijderd

Topicstarter
Mmm, heeft er niemand een Plextor Ultraplex 40 TSI onder W2K :?

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ja ik heb ook een Ultraplex 40 hagen en die doet het perfect in Windows 2000 zonder settings aan te passen. Deze hangt op een goedkoop adaptec kaartje.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Bij Adaptec heb je de mog.h. om voor het starten van Win middels ctrl a de scsi bios in te duiken...Nix bij Diamond??

Verwijderd

Topicstarter
In de bios is niets in te stellen voor synchronisatie van gegevensoverdracht of iets wat daarop lijkt.

Ik zal er wel mee moeten leren leven :'(

Verwijderd

Ultraplex 40x SCSI aan een DawiControl onder Win2k hiero... gaat prima.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik heb um er zelf net koud inhangen en puur uit nieuwsgierigheid vast digital audioextraction getest.. haalde met gemak 31x dus volgens mij moet het echt beter kunnen. Kan me ook niet voorstellen dat je Diamond Fireport het niet aan kan. Kijk anders es met PlexManager o.i.d. of je hem wel op de hoogste speed hebt gezet.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• LeNNy
  • Laatst online: 26-04 13:41
Hier ook, 40TSi aan adaptec 2940u2w hangen onder w2k en gaat perfect.

Verwijderd

Zelfde plex aan een Adaptec U2W hiero, geen probs.

maar die Diamond, da's gewoon een Symbios chip. die hoort toch echt een bios te hebben of ben ik gek?

probeer anders device mananger >scsi > scsi kaart, daar es te neuzen.

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op woensdag 27 juni 2001 13:33 schreef Lexxie het volgende:
maar die Diamond, da's gewoon een Symbios chip. die hoort toch echt een bios te hebben of ben ik gek?
Zou ook nog kunnen dat ie op disabled staat in de normale BIOS, at least, bij mij zit er ergens zo'n optie.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1