Toon posts:

Geen reacties op priveberichten

Pagina: 1
Acties:
  • 934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het gebruikelijk dat mensen gewoon niet reageren als je ze een privebericht stuurt? Ik heb het nu al 3 keer meegemaakt.

En nee, ik loop ze niet lastig te vallen met onzin - 2 waren vragen naar aanleiding van een advertentie, en 1 naar iemand die codes voor een game had.

Ik heb op Tweakers eigenlijk jarenlang alleen maar de frontpage gelezen, en ben pas sinds kort wat actiever op de andere onderdelen, en dit was een dingetje dat me opviel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik heb het ook wel eens meegemaakt, maar goed, niet iedereen kijkt elke dag op Tweakers en ze zijn immers ook niet verplicht.. om te reageren.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De derde heeft toevallig net gereageerd na 4 dagen, maar die andere twee niet. Dat je niet direct reageert snap ik, maar helemaal niks ben ik niet gewend op andere websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Soms zijn er mensen welke "moeten" werken.... ;) Als mensen écht willen dat je middels wat voor een Social Media dan ook direct kunt reageren dan koppelen ze dat stukje wel aan d'r privé gegevens.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 09:05
Het hoeft niet eens expres te zijn; het is me in het begin ook overkomen dat ik niet doorhad dat er msgs waren. En ik krijg ook nog wel eens de melding "sorry voor mn late reactie, ik had ze niet gezien".
En daarbij... niet iedereen zit elke dag op T.net. Vakanties, reizen, onregelmatige diensten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of ze hebben geen interesse meer naar aanleiding van je antwoord en vinden het te veel moeite dat te laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:01
Fijn om te zien dat iemand nu eens een uitgebreid onderzoek heeft gedaan. We kunnen nu prima concluderen dat Tweakers niet reageren op DM.

Wellicht haal je nog de frontpage of een artikel op "De Speld"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 01:14:

En nee, ik loop ze niet lastig te vallen met onzin - 2 waren vragen naar aanleiding van een advertentie, en 1 naar iemand die codes voor een game had.
Je zal ongetwijfeld al je DM's netjes beginnen met aanhef, correcte grammatica, volzinnen, normale vraagstelling/prijs etc? Niet dat ik aan jou twijfel maar er zijn voldoende mensen die op T.net een account hebben en het absoluut niet nodig vinden om zich te realiseren dat achter elk account gewoon een mens zit. DM's als "gast, 30 Euro keee?" negeer is dus per definitie maar het is me al meerdere keren gebeurd.

Verder wil ik dan ook nog meegeven dat er wel/ook mensen zijn die denken dan DM-stalking/harassing wel normaal is. Alsof ik een of ander wurgcontract hebt getekend om je tot in den treure te helpen met je volledig onvolkomen startpost en evident gebrek aan kennis. Maar nee, men wil dan via DM tekst & uitleg waarom ik zo gereageerd hebt ofzo.

Dus, my 2 cents; ik ken de manier van communiceren van topicstarter niet maar hoop dat anderen eens twee keer nadenken voordat ze hun DM's wegsturen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MAX3400 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 07:58:
[...]

Je zal ongetwijfeld al je DM's netjes beginnen met aanhef, correcte grammatica, volzinnen, normale vraagstelling/prijs etc? Niet dat ik aan jou twijfel maar er zijn voldoende mensen die op T.net een account hebben en het absoluut niet nodig vinden om zich te realiseren dat achter elk account gewoon een mens zit. DM's als "gast, 30 Euro keee?" negeer is dus per definitie maar het is me al meerdere keren gebeurd.

Verder wil ik dan ook nog meegeven dat er wel/ook mensen zijn die denken dan DM-stalking/harassing wel normaal is. Alsof ik een of ander wurgcontract hebt getekend om je tot in den treure te helpen met je volledig onvolkomen startpost en evident gebrek aan kennis. Maar nee, men wil dan via DM tekst & uitleg waarom ik zo gereageerd hebt ofzo.

Dus, my 2 cents; ik ken de manier van communiceren van topicstarter niet maar hoop dat anderen eens twee keer nadenken voordat ze hun DM's wegsturen.
Waarom regageer je niet op m'n DM? :o

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 20:57

Bergie

Lekker belangrijk...

In mijn geval ben ik ook wel eens vergeten te reageren omdat ik op mijn werk of mobiel zie dat ik een bericht ontvangen heb, even snel kijk en dan denk "daar reageer ik vanavond wel even op". En dan is de notificatie weg en vergeet je het dus gewoon :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Aangezien het over advertenties gaat, even een tikje richting V&A, al denk ik niet dat er nog veel te zeggen valt...

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

En aangezien het over algemene communicatie gaat, is dit niet V&A Feedback waardig. Zoals al door anderen gezegd, niet iedereen zit elke dag achter zijn computer.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.