Op dit moment bezit ik een BTO 15CL54, met een i7 4700HQ,120gb SSD, 500gb hdd, 16gb DDR3 en een GT750M. Helaas is mijn ervaring met BTO niet optimaal, hij is in 3 jaar minstens 3x terug geweest ter reparatie.
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe notebook in de <1500 euro categorie. Ik speel weleens een spelletje (BFH,Rocket league,FIFA16,GTAV), maak voor m'n werk gebruik van photoshop en programmeer veel. Ik zoek een laptop die relatief mobiel is, gezien hij dagelijks gebruikt wordt voor school. Gezien bij mijn huidige bto het scherm voor de 2e keer het heeft begeven is het wellicht verstandig om voor een semi aluminium behuizing te kiezen, denk ik?
15.6" of 17.3" maakt me niet veel uit.
Verder hier de minimale specs:
I7 6700HQ (of i5 6600 desktop)
8gb ram ( liefst 16)
SSD+HDD (geen hybrid)
GTX960 of GTX970
Heb even rond gesnuffeld en kwam zelf bij de volgende opties:
pricewatch: Asus ROG GL752VW-T4231T
pricewatch: MSI Gaming Series GE72 6QD-016NL
Ook bij xnotebooks heb ik gekeken en kwam ik met een mediator sky15/ sky17 met een GTX970 op rond de 1300/1400 euro.
Echter weet ik niet of dat xnotebooks nog wel zo degelijk is hedendaags?
Hebben jullie toevallig nog andere opties, of is het misschien beter om af te wachten tot pascal zijn weg vind naar notebooks? Ik schaf hem tóch pas aan eind augustus/begin september.
Bij voorbaat dank!
Nu ben ik op zoek naar een nieuwe notebook in de <1500 euro categorie. Ik speel weleens een spelletje (BFH,Rocket league,FIFA16,GTAV), maak voor m'n werk gebruik van photoshop en programmeer veel. Ik zoek een laptop die relatief mobiel is, gezien hij dagelijks gebruikt wordt voor school. Gezien bij mijn huidige bto het scherm voor de 2e keer het heeft begeven is het wellicht verstandig om voor een semi aluminium behuizing te kiezen, denk ik?
15.6" of 17.3" maakt me niet veel uit.
Verder hier de minimale specs:
I7 6700HQ (of i5 6600 desktop)
8gb ram ( liefst 16)
SSD+HDD (geen hybrid)
GTX960 of GTX970
Heb even rond gesnuffeld en kwam zelf bij de volgende opties:
pricewatch: Asus ROG GL752VW-T4231T
pricewatch: MSI Gaming Series GE72 6QD-016NL
Ook bij xnotebooks heb ik gekeken en kwam ik met een mediator sky15/ sky17 met een GTX970 op rond de 1300/1400 euro.
Echter weet ik niet of dat xnotebooks nog wel zo degelijk is hedendaags?
Hebben jullie toevallig nog andere opties, of is het misschien beter om af te wachten tot pascal zijn weg vind naar notebooks? Ik schaf hem tóch pas aan eind augustus/begin september.
Bij voorbaat dank!