Toon posts:

Asus Pg278Q of de Asus Pg279q

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat tussen deze 2 schermen .. Maar na wat opzoek werk lees ik horror verhalen over de 9Q dankzij backlightbleed en de IPS glow die serieus is ..

De monitor word 95% gebruikt voor te gamen .. snelle fps (rainbow six siege , bf4 , overwatch) alsook andere games te spelen..

Ik heb mss te veel zitte opzoeken maar heb geen zin om monitors heel de tijd terug te brengen voor defecten of te veel BLB of glow .. Zijn er hier mensen die 1 hebben en zeggen dat het eigenlijk niet merkbaar is tijdens games of is het altijd aanwezig ? Of ben ik beter met de TN panel 8Q te nemen aangezien die een heel goed tn panel heeft en ik me dan geen zorgen moet maken over de BLB of glow

vriendelijke groeten,

Butters

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Als je puur voor gaming een scherm koopt zie ik geen bezwaar tegen de (goedkopere, nipt snellere) TN variant. Het gebruikte paneel komt echt uitstekend voor de dag.

Verwijderd

Topicstarter
mn idee begint veel meer die kant uit te gaan .. de IPS panelen van de pg279Q en de acer xb271bu zen net als spelen in de lotto alsk zo de forums mag geloven ..

Kheb 3 monitoren naast mekaar .. Samsung S24d300 , S24b350 en nen Syncmaster 223Bw

de 22" gaat weg en mn huidige game monitor is de s24d300 en die neemt dan die plaats over .. dan game ik op de nieuwkomer..

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 23:07 ]