Melding downloaden apps

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...als je een app download uit de appstore en de app vervolgens meerdere keren verwijderd en dan toch weer download wordt dit dan ergens geregistreerd?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Nee, voor zover ik weet. Als je een app download uit de app store, verschijnt het als aankoop in je account. Je kunt het dan zo vaak verwijderen en downloaden als je wilt (tot op maximaal 5 apparaten tegelijk).

Waarom wil je dit weten? Loop je tegen een probleem aan?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Nee opzich niet. Ik deel het account met iemand en wil niet dat deze persoon ziet dat ik de app er steeds afgooi en opnieuw download.(vraag maar niet verder;-) Ik vroeg me gewoon af of deze persoon bv op icloud dit terug kan vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 20:05:
Bedankt voor je reactie! Nee opzich niet. Ik deel het account met iemand en wil niet dat deze persoon ziet dat ik de app er steeds afgooi en opnieuw download.(vraag maar niet verder;-) Ik vroeg me gewoon af of deze persoon bv op icloud dit terug kan vinden..
Ik kan me geen reden bedenken, waarom je dezelfde app keer op keer opnieuw zou willen verwijderen en installeren :P maar dat terzijde. Wat Daedalus zegt klopt. Je kan hem zo vaak deïnstalleren als je wilt tot max 5 apparaten. Zover ik weet kan je niet via iCloud of een andere manier achterhalen hoe vaak dit gebeurd, hooguit dat er apps bestaan of een andere slinkse manier waarin je kan achterhalen wanneer de app voor het laatst gebruikt is, maar niet meer dan dat ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel! Dan weet ik genoeg😊