Problemen met m'n computertje..... :(

Pagina: 1
Acties:

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:50
Ik heb sinds oktober 2000 m'n eerste eigen systeempje gekocht :)

Maar sinds een aantal maanden krijg ik onregelmatig de volgende melding bij het opstarten / spelen van spellen:

WINDOWS
Fatale uitzondering 0E op 0028 : C00071D5
in VXD VMM (01) + 000061D5

De huidige toepassing wordt afgesloten.... :(

WTF is dit nu ?
Ik dacht dat het eerst aan m'n video kaart lag, dus nieuwe driver gedowned en geinstalleerd......nog steeds probleem.

Any1 ?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Zal het geheugen wel zijn.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 10:54 schreef zephyer het volgende:
Ik heb sinds oktober 2000 m'n eerste eigen systeempje gekocht :)

Maar sinds een aantal maanden krijg ik onregelmatig de volgende melding bij het opstarten / spelen van spellen:

WINDOWS
Fatale uitzondering 0E op 0028 : C00071D5
in VXD VMM (01) + 000061D5

De huidige toepassing wordt afgesloten.... :(

WTF is dit nu ?
Ik dacht dat het eerst aan m'n video kaart lag, dus nieuwe driver gedowned en geinstalleerd......nog steeds probleem.

Any1 ?
Ben bang dat de enige oplossing een herinstallatie van Windows is :'(

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Heb je wat specs en het gebruikte OS even ?
Misschien dat je dan wat meer zinnige antwoorden krijgt.

Verwijderd

Ja, probeer eerst eens Windows opnieuw te installeren! Pas als dan het probleem blijft kan je naar hardware-oorzaken gaan zoeken.

Verwijderd

1. alle kaarten behalve vga eruitslopen
2. format /s /q c:
3. herinstall w9x of 2k of me of nt
4. 1 voor 1 de kaarten plaatsen en installeren (dus 1 geluids, install en reboot, volgende kaart enzenz)

na elke kaart ff teste, kortom deductie.

...maar eerst ff een parity check over je ram heengooien, vanuit bios quick post DISablen.

suc6!

• Titanicfanatic
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:18
Temperatuur ok?

• Zephyer
  • Laatst online: 08:50
(Ik heb nu win98 2e editie)
Kan ik ook niet gewoon windows 98 2e editie erover heen gooien ?

Ik heb er namelijk de ballen verstand van...
:? :?

MW | BF1 Stats

Verwijderd

sinds oktober en nog steeds dezelfde windows installatie? :? wow, probleem is prakisch 100% Windows, herinstalleer en probleem is opgelost!
Mijn advies altijd bij dat soort fouten: format c:
ik zou niet updaten, dat is altijd klote, net zoals van win95 naar win98 updaten, dat vraagt om problemen, hetzelfde geldt dus voor win98 naar win98SE. Zowieso, wie wil nou nog Windows 98, Win98SE is helemaal bagger!

• Memendo
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Op maandag 25 juni 2001 12:34 schreef sjorsie het volgende:
sinds oktober en nog steeds dezelfde windows installatie? :? wow, probleem is prakisch 100% Windows, herinstalleer en probleem is opgelost!
Mijn advies altijd bij dat soort fouten: format c:
ik zou niet updaten, dat is altijd klote, net zoals van win95 naar win98 updaten, dat vraagt om problemen, hetzelfde geldt dus voor win98 naar win98SE. Zowieso, wie wil nou nog Windows 98, Win98SE is helemaal bagger!
98SE is toevallig wel heel wat stabieler dan 98

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 22:02

StratoFarmer

Anke :*

Heb je een SBlive in combinatie met een Via chipset??....zoek daar maar eens op. Er kan een hele hoop misgaan.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Verwijderd

Memtest86 een keer draaien en vervolgens hoogstwaarschijnlijk je dimmetje vervangen.

• eX0duS
  • Laatst online: 19-08 21:40
die foutmelding heb ik eigenlijk al 2 jaar lang, verdeeld over 3 computers, maar sinds dat ik windows 2000 heb geinstalleerd, ben ik er op zich vanaf. Ik ben er ook achtergekomen dat mijn geheugen brak was, dus dat heb ik toen vervangen, maar sinds ik dat vervangen heb heb ik er ook geen win98 meer opstaan. Alhoewel, toen ik dat kapotte geheugen er in had zitten, had ik win98, en toen heb ik dat geheugen vervangen door het nieuwe, maar kreeg nog steeds dat blauwe scherm. Maar sinds een herinstallatie van win98 en win2k heb ik het niet meer gezien, maarja, ik gebruik ook alleen maar win2k...
Pagina: 1