Hallo mensjes! Ik heb dus niet veel geld om uit te geven maar hoop er toch wat uit te halen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er lichte games mee spelen zoals Minecraft, maar zou daar toch graag met shaders (videokaart heavy) spelen. Ik kies voor GNU/Linux als OS. Ook wil ik video's kunnen opnemen en renderen zonder capture card voor het opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ~500 euro om uit te geven maar heb ook nog een monitor, muis en toetsenbord nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2TB HDD en weet helaas niet de specs van. Hopelijk maakt dat niet heel veel uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een videokaart nodig maar een goede APU kan waarschijnlijk ook wel. Ik heb voor de 750ti gekozen en wil daar ook feedback op.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Tja, uhm... Ik snap meer van AMD cpu's en meer van Nvidia gpu's maar ik heb nog geen van beide echt gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Ik zou hier ook graag advies over willen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil de beste bang-for-bucks PC.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga er lichte games mee spelen zoals Minecraft, maar zou daar toch graag met shaders (videokaart heavy) spelen. Ik kies voor GNU/Linux als OS. Ook wil ik video's kunnen opnemen en renderen zonder capture card voor het opnemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb ~500 euro om uit te geven maar heb ook nog een monitor, muis en toetsenbord nodig.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een 2TB HDD en weet helaas niet de specs van. Hopelijk maakt dat niet heel veel uit.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een videokaart nodig maar een goede APU kan waarschijnlijk ook wel. Ik heb voor de 750ti gekozen en wil daar ook feedback op.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Tja, uhm... Ik snap meer van AMD cpu's en meer van Nvidia gpu's maar ik heb nog geen van beide echt gebruikt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Ik zou hier ook graag advies over willen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil de beste bang-for-bucks PC.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen!
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 69,95 | € 69,95 |
1 | ASRock FM2A68M-DG3+ | € 41,95 | € 41,95 |
1 | Zotac GeForce GTX 750 Ti 2GB | € 113,- | € 113,- |
1 | NZXT Source Elite 210 | € 47,- | € 47,- |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 35,95 | € 35,95 |
1 | Corsair VS550 | € 42,95 | € 42,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 350,80 |
- Coretteket