Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

premiere pro benchmark in 6950x review

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hi, soort van vervolg op dit topic, maar ik vind het weer relevant nav de review van de 6950X:

Hebben jullie MPE gpu versnelling nu wéér aangehad in de 6950X review? :p

Zou iemand de timeline kunnen beschrijven qua opbouw, resoluties, etc. hoeveel procent van de timeline heeft effecten of kleurcorrectie? En waar exporteren jullie naar? De resultaten vind ik wat gek, dat vond ik bij de 5960x ook, en op de frontpage stippen een aantal mensen het ook aan.

Premiere doet globaal het encoden op de cpu en effecten enzo op de gpu, met mpe hardware aan. Als er nu weer een gpu bij zit met mpe=aan dan vertekend dat weer mogelijk het beeld. Ik begrijp dat jullie een realworld test willen doen maar ik neem aan dat jullie hier toch vooral de cpu power willen testen.

Een timeline zonder gpu invloed kan ook in het echt voorkomen trouwens.

En is dit exact dezelfde export met dezelfde versie van premiere pro als die uit de 5960x review? Want de score van de 5960x was 74 seconden en is nu 88 seconden?

Als de 12 core over 2 jaar uitkomt ga ik gewoon weer klagen hoor ;) eigenlijk ben ik steeds te laat..

specs

Alle reacties

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Willem is momenteel op de Computex, dus antwoord kan wellicht even iets langer duren - ik weet de details van de benchmark niet. We komen er op terug :)

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
zie dit antwoord: de premiere-test is alleen op cpu gedraaid. Wat de timeline betreft, we hebben een project van de videojongens genomen en deze integraal gestolen. Ik wil met alle plezier (als ik terugben uit Taipei) het prproj delen (of een quick breakdown ervan)

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
willemdemoor schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 03:27:
zie dit antwoord: de premiere-test is alleen op cpu gedraaid. Wat de timeline betreft, we hebben een project van de videojongens genomen en deze integraal gestolen. Ik wil met alle plezier (als ik terugben uit Taipei) het prproj delen (of een quick breakdown ervan)
thanks. Op zich zijn wat basics al interessant;

- wat voor source materiaal zit in de timeline? (codec, fps & resolutie)
- waar exporteer je naartoe? (codec, fps, res)
- wordt er alleen encode, of zitten er effecten in de timeline en/of exporteer je naar een andere res of framerate?

Op zit moment zijn de tweakers PPro resultaten heel anders dan bijv. die er bij HWinfo uitkomen, of als je bijv. kijkt naar de Encode tests van 4K / HEVC materiaal van anandtech.

Wat je bij Anandtech wel goed ziet is dat lowdef. materiaal blijkbaar niet zwaar genoeg is om goed te schalen op veel cores.

Misschien is er bij jullie ook zoiets aan de hand, te licht materiaal om goed te schalen oid.

wel cc 2015?

Is die photoshop test ergens beschreven trouwens? :>

specs

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Ik ga daar volgende week enorm op terugkomen :)