Ik ga voor de verjaardag van mijn broertje een pc bouwen, hij heeft veel problemen met de pc die hij nu gebruikt, met de pc zelf is in principe niks verkeerd, maar hij is een gamer en daar is de pc niet echt op gebouwd. Ook verdient hij niet genoeg om zelf iets te kopen, dus vandaar dat ik er één voor hem koop en bouw.
Ik heb mijn eigen pc ook gebouwd dus weet wel ongeveer hoe het allemaal werkt en wat alles doet, nu heb ik al een lijstje samengesteld met wat ik denk dat een degelijke game pc zal zijn, deze heb ik in één van de vragen gezet die ik hieronder heb beantwoord:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij is een echte gamer, volgensmij speelt hij voornamelijk Rainbow Six Siege, Total war Warhammer, CS:GO en Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een redelijk inkomen dus in principe is geld geen probleem, maar omdat het wel een kadootje is wil ik het niet te gek maken, daarom zat ik te denken aan 600-700 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig is om een goede game-ervaring te bezorgen, zonder extreem lage graphics en fps, maar natuurlijk ook niet alles op ultra settings met 250 fps, als de meeste recente spellen maar op medium-high graphics met een goede fps gespeeld kunnen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, als het maar geen stroomzuiger is want daar worden mijn ouders niet vrolijk van.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat zou er moeten aangepast worden om toch de gewilde prestaties te behalen zonder de prijs drastisch op te krikken?
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geinformeerd!
MvG
Ruben
Ik heb mijn eigen pc ook gebouwd dus weet wel ongeveer hoe het allemaal werkt en wat alles doet, nu heb ik al een lijstje samengesteld met wat ik denk dat een degelijke game pc zal zijn, deze heb ik in één van de vragen gezet die ik hieronder heb beantwoord:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij is een echte gamer, volgensmij speelt hij voornamelijk Rainbow Six Siege, Total war Warhammer, CS:GO en Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een redelijk inkomen dus in principe is geld geen probleem, maar omdat het wel een kadootje is wil ik het niet te gek maken, daarom zat ik te denken aan 600-700 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat nodig is om een goede game-ervaring te bezorgen, zonder extreem lage graphics en fps, maar natuurlijk ook niet alles op ultra settings met 250 fps, als de meeste recente spellen maar op medium-high graphics met een goede fps gespeeld kunnen worden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4440 Tray | € 164,10 | € 164,10 |
| 1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING | € 126,- | € 126,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | NZXT S340 Special Edition | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 82,49 | € 82,49 |
| 1 | Cooler Master Hyper 103 | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 24,90 | € 24,90 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,45 | € 52,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 714,74 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, als het maar geen stroomzuiger is want daar worden mijn ouders niet vrolijk van.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat zou er moeten aangepast worden om toch de gewilde prestaties te behalen zonder de prijs drastisch op te krikken?
Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geinformeerd!
MvG
Ruben