Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

.pdo naar .pdf-bestand

Pagina: 1
Acties:

• Unites
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-12-2023
Beste Tweakers,

Ik wil aan de slag gaan met het maken van een replica van Nova's (Marvel, Sam Alexander) helm. (Deze dus: http://www.therpf.com/showthread.php?t=230642) (Directe link naar afbeelding: http://s1205.photobucket.com/user/Dr...db1d1.jpg.html)

Nu wil daar dus graag een 'unfold' versie van, zodat ik die kan uitdraaien op A4-formaat en uit kan knippen. Helaas kan ik die niet direct vinden.

Op internet wordt dikwijls verwezen naar een softwareprogramma genaamd 'Pepakura'. Helaas is deze alleen voor Microsoft beschikbaar, dus ik kan dit programma niet gebruiken op mijn iMac (kan wel met Wineskin, maar dat kreeg ik op een of andere manier ook niet geïnstalleerd).

Vandaar de vraag: weet iemand hoe ik een .pdo-bestand kan omzetten naar .pdf-bestand zonder al te veel gedoe? Ik begrijp namelijk helemaal niks van die uitleg op het net.

Ik heb ook al geprobeerd om allerlei programma's te installeren, maar dat was geen succes. Ik kreeg alleen maar rotzooi binnen (MacKeeper, Yahoo) en zo.

Ik ben overigens een behoorlijke noob op dit gebied hoor... Dus:

*knip* dat dus niet :)

Alvast enorm bedankt voor de uitleg/hulp! :D

- Unites

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 31-05-2016 17:07 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vmware gebruiken voor een windows installatie? of bootcamp...

39

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Schopje naar Client Software Algemeen :)

Tja, even een kennis opzoeken met een Windows machine? Ken de software verder niet, maar Windows computers zijn er toch wel te vinden :)

[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 31-05-2016 17:09 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:57
30 dagen trial voor Fusion of Parallels gebruiken om Windows te virtualiseren. Of VirtualBox gebruiken als gratis alternatief? En dan gewoon de software in Windows even installeren.

• Unites
Het is niet gelukt. Nog steeds niet... Ik weet niet wat ik fout doe. Oké, waarschijnlijk gebruik ik de verkeerde sites, maar ik haal steeds een hoop rotzooi binnen i.p.v. het juiste programma.

Waarom is de digitale wereld zo ingewikkeld voor noobs en kun je niet gewoon met één enkele muisklik een .pdo-bestand omzetten in een .pdf-bestandje, zodat ik - als zielig kind - eindelijk kan beginnen aan mijn Nova-helm.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je nu eens wat specifieker bent? Wat heb je precies geprobeerd?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Unites schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:33:
Het is niet gelukt. Nog steeds niet... Ik weet niet wat ik fout doe. Oké, waarschijnlijk gebruik ik de verkeerde sites, maar ik haal steeds een hoop rotzooi binnen i.p.v. het juiste programma.

Waarom is de digitale wereld zo ingewikkeld voor noobs en kun je niet gewoon met één enkele muisklik een .pdo-bestand omzetten in een .pdf-bestandje, zodat ik - als zielig kind - eindelijk kan beginnen aan mijn Nova-helm.
Wat wil je nu precies? :? Waarom kun je niet het .pdo bestand zelf openen? :) Je kunt toch zelf wel programma's opzoeken die dat kunnen? :)
Aegir81 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:55:
30 dagen trial voor Fusion of Parallels gebruiken om Windows te virtualiseren. Of VirtualBox gebruiken als gratis alternatief? En dan gewoon de software in Windows even installeren.
VMWare Player is ook gratis. :)

[ Voor 50% gewijzigd door CH4OS op 02-06-2016 16:37 ]

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:57
CH40S schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Wat wil je nu precies? :? Waarom kun je niet het .pdo bestand zelf openen? :) Je kunt toch zelf wel programma's opzoeken die dat kunnen? :)
[...]
VMWare Player is ook gratis. :)
Voor Windows en Linux wel. Niet voor OSX.

• Unites
Ik heb een paar van die voorgestelde programma's proberen te installeren, maar dat lukte niet. Voorbeeld: WineSkin kreeg ik gedownload, maar daarna deed ie vreemd en kon ik er niks mee.

Op een ander forum las ik ook tips en ook aan de hand daar van heb ik ook enkele (aanbevolen) programma's - waar ik de naam even van ben vergeten (kan ik straks wel opzoeken op de computer) - gedownload. Helaas: het was een hoop rotzooi, zoals MacKeeper en Yahoo, met als gevolg dat mijn iMac helemaal bevuild is met van alles nog wat (zoals reclame in Safari, pop-ups, etc.). Dat heb ik al proberen te verwijderen en dat is ook deels gelukt, maar nog niet helemaal.

Ook werden op sommige fora programma's aangeraden die niet meer werken of bestaan.

Kijk, ik weet ook wel dat ik echt een sukkeltje ben op digitaal gebied. Maar hopelijk snappen jullie dat het zo écht niet meer leuk is, als je alleen maar een unfold masker wilt kunnen downloaden om eens even lekker creatief bezig te kunnen zijn. Het is frustrerend.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nogmaals: waarom het dan krampachtig blijven proberen op een Mac? Er is helemaal niemand in je kennissenkring met een Windows computer?

Of probeer je serials en cracks te gebruiken om het programma aan de gang te krijgen? Daar ga je geen hulp mee krijgen.

Verder: wees specifiek in je informatie. Je bent nu nog steeds heel vaag, zo van "dittes, en dattes, en toen had ik pop-ups".

Zie bijvoorbeeld: http://www.instructables....PDO-file-convert-to-PDF-/

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 02-06-2016 19:19 ]

Pagina: 1