Kleurcode van de case (H440 Black/Red)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-02 13:23
Beste mede Tweakers,

Na al een tijdje een prachtige NZXT H440 (Black/Red) in mijn bezit te hebben, heb ik het besluit genomen om deze wat te personaliseren. Je bent een Tweaker of je bent het niet.

Ik zat wat te brainstormen en kwam uiteindelijk op het idee om het elegant te houden maar wel op mijn manier. Ik heb besloten om naast de window mijn gamernaam neer te zetten en voorop mijn eigen logo. Ik aan de slag om de materialen te verzamelen en de techniek benodigd te leren.

Ik liep meteen al vast. De kleur wil ik namelijk doorzetten. Dat betekend Rood op Zwart. Helaas kom ik nergens op de juiste kleur Rood die NZXT ook gebruikt.

Hieruit volgen twee vragen:
- Weet 1 van de mede Tweakers deze kleur code (Red NZXT)?
- Deze rode kleur is glanzend gespoten, is het aan te raden dan ook glanzend op zwarte delen te spuiten of is mat een betere optie?

Google geeft niet veel prijs op mijn zoektermen. Ik kom namelijk niet verder dan de kleur "Red". Een trip naar de "Doe-het-zelf-zaak" staat gepland maar vanwege tijd gebrek helaas lastig te realiseren.

Je wordt alvast enorm bedankt!

Altic

Beste antwoord (via Altic op 31-05-2016 23:14)

• Utreg72
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2022
Hoe simpel kan het zijn. 8)7

Je gaat naar de site vd leverancier, Start een chat en je krijgt antwoord binnen 5 seconden.

Mijn vraag: can you tell me the color code of the red NZXT. H440 - Red + Black Mid Tower Case
Antwoord: Ryan C. Color code should be the basic red #FF0000

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat zei NZXT toen je ze dit vroeg per email/telefoon/twitter?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altic
Geen respons op mijn mail gehad helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-08 16:36
Ik denk dat je het beste zo'n boekje met kleurstalen kunt ophalen (meeste bouwmarkten / auto onderdelen handelaren zullen die wel hebben). Staat elke kleur in met een nummer er bij. Naast elkaar houden en kijken of het overeenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Wat jij zoekt zijn RAL kleuren, zoek op google en kijk welke het best overeenkomt 😉

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwesz11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-08 21:31
keur0000 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:32:
Wat jij zoekt zijn RAL kleuren, zoek op google en kijk welke het best overeenkomt 😉
Geen goed idee ivm kleurverschil van je scherm.

Wat je het beste kan doen is inderdaad een kleurenwaaier halen of de fabrikant even vragen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Utreg72
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2022
Hoe simpel kan het zijn. 8)7

Je gaat naar de site vd leverancier, Start een chat en je krijgt antwoord binnen 5 seconden.

Mijn vraag: can you tell me the color code of the red NZXT. H440 - Red + Black Mid Tower Case
Antwoord: Ryan C. Color code should be the basic red #FF0000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altic
Ik dank u vriendelijk, dat was serieus niet in mij opgekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bij een verfspeciaalzaak kunnen ze je kleur ook scannen (of met hun getrainde oog vergelijken met kleurstalen). En dan verf aanmaken in dezelfde kleur. Heb je wel een oppervlak nodig van minimaal iets van 10x10cm. Kunnen ze sowieso maken voor de verfspuit, soms ook in een spuitbus.
Pagina: 1