• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:38

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Hey ik heb dus een nokia maar na een minuut ofzo wordt me display wazig. is dus vrij irritant.
kennen jullie dit probleem ook of is dit een geval van openschroeven en kijken en (wat ik vermoet) een draaidje wat vast zetten?
(als ik ff een tikkie tegen de zijkant geef is het trouwens weer weg :? maar dat lijkt me niet echt goed voor de phone)
Als jullie me kunnen helpen, DANK
Geckoo

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-02 10:21
als je een tik tegen je foon geeft en hij doet 't dan weer dan zit er vast iets los (wat je dan weer terug op z'n plek tikt). ff openschroeven en ff kijken of er iets los zit zou ik zeggen

Maak je eigen poll

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Hoe maak je dingen makkelijk open??

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

(jarig!)
Dat is een veelvoorkomend probleem bij nokia's. Ter reparatie aanbieden bij Nokia servicepoint is de snelste oplossing...
(ik heb er hier al 7 terug moeten sturen...)

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 11:01 schreef Rtificial het volgende:
Dat is een veelvoorkomend probleem bij nokia's. Ter reparatie aanbieden bij Nokia servicepoint is de snelste oplossing...
(ik heb er hier al 7 terug moeten sturen...)
umm moet je daar bij nog dingen bij sturen (bon oid? of gewoon een lief brieffie?
en waar meot ie dan heen?

Verwijderd

heel herkenbaar.. ik heb hem laten schoonmaken, nix meer aan het handje.. er was een b-tje vuiligheid tussen gekomen. Ik ben gewoon naar de gsm-boer gegaan, die had hem binnen een mummie van tijd schoongemaakt!

Verwijderd

hmm mijn 6210 deed dat in koude omgevingen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als mijn 3210 lang in m'n broekzak zit geeft ie gewoon geen beeld, dan moet ik er ook mee tegen te muur slaan en dan komt langzaam het beeld weer terug.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 13:04 schreef Bigs het volgende:
Als mijn 3210 lang in m'n broekzak zit geeft ie gewoon geen beeld, dan moet ik er ook mee tegen te muur slaan en dan komt langzaam het beeld weer terug.
coole functie man! Dat scheelt batterijen! :+

Verwijderd

standaar nokia prob..
Pagina: 1