Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor student, budget max 500 euro

Pagina: 1
Acties:

• DjangoISky
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-10-2021
Goedemiddag!
Ik wil hier graag wat advies krijgen over een aantal laptops die rond de 500 euro kosten.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik zoek wel een laptop met Windows 10 en verder een beetje surfen, mailen en het gebruiken van Word, Excel en Powerpoint.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget ligt tussen de 400 en 500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
De laptop wil ik wel vaak meenemen naar school, dus een licht model is wel prettig. Grootte van het scherm mag 13 of 15 inch zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Thuis hebben we nog een Asus Ultrabook en die bevalt verder goed, voor de rest eigenlijk geen voorkeur voor bepaalde merken.

Ik zat zelf te denken aan zoiets:
http://www.laptopshop.nl/...100-15ibd-80qq00jhmh.html

Een full-HD scherm zou mooi zijn, maar dat wordt moeilijk voor deze prijs. Verder heb ik liever een SSD-schijf met 128 GB dan een HDD met 500 GB, aangezien ik toch niet veel bestanden hoef op te slaan.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Karig, enig vooronderzoek is wel gewenst.

In de pricewatch is van alles te vinden, zelfs in jouw budget laptops met FullHD en een SSD: http://tweakers.net/categ...mWfEkHbJ21giNFlAhIQaxt-wA

Ik zou dan overigens niet voor de Cel. N3050 gaan maar voor een Ci3-5005U ben zelf niet zo'n fan van Acer noch HP maar beiden lijken zich de laatste jaren wat te verbeterd te hebben.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente