Toon posts:

Problemen met Windows 8.1 Verificatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ok dit is wat gecompliceerd. Dus ik ga het omschrijven.
Ik gebruik al meer dan een jaarlang Windows 8, ik heb een legale versie de PC is samengesteld van losse onderdelen besteld uit Amerika (niet zelf gemaakt PC in elkaar gezet door mijn zwager). Hij werkt al meer dan een jaar uitstekend.

Af en toe stuurt Microsoft de vraag om je wachtwoord in te voeren ter verificatie. Dit is een standaard check, normaliter binnen 10 seconden afgerond.

Echter: Hij accepteert mijn password niet en wat ik ook probeer hij verwerkt de verificatie niet en dit zorgt ervoor dat ik alleen kan inloggen zonder Admin rights. Laatstgenoemde zorgt voor allerlei irritante problemen in gebruikerscomfort. Firefox profiel is weg ik kan het niet meer gebruiken. Tijdens mijn game swtor krijg ik meldingen dat bepaalde zaken niet kunnen worden opgeslagen, Teamspeak werkt maar half en ga zo maar verder.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Windows 8.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

CCleaner run, wis vrije ruimte, Virusscanner, Wachtwoord Wijzigen met een omweg (moest via hotmail.com omdat in het systeem zelf dit dus niet gaat door geen admin rights) McAfee Stinger, Systeem Recovery, Troubleshoot, etc. De laatste 2 werken niet omdat ik dus geen admin rights heb. Register is gecleaned eveneens met CCleaner en heb gechecked naar ongewone geïnstalleerde programma's in mijn Configuratiescherm. Heb geprobeerd safe mode binnen te komen maar tot zover geen succes. F11 en ESC doen hun werk niet om onduidelijke redenen. Ik ervaar deze problemen sinds de update van 27 mei maar ik krijg dus geen recovery voor elkaar wat dit hele geval zo frustrered en hinderlijk maakt.Verder heeft uitvoerig googelen tot niets geleid ik krijg alleen maar onzinnige tips van Microsoft terwijl zij er volgens mij gewoon een potje van hebben gemaakt op de een of andere manier.

Als jullie iets weten wat iets anders is dan backuppen en full reinstall vanaf een stick dan heel erg graag!

Groet,
Joachim
...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 13:23 ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

de update van 27 mei
Enlighten me... Welke update (KB-artikel) hebben we het over? Wat is er toen veranderd? Heeft Windows (of jij) niet een System Restore Point gemaakt op 27 mei?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-11 00:05
En je wachtwoord werkt wel als inlogt op Outlook.com? Zo ja dan is dit misschien nog een idee?:
http://www.eightforums.co...verify-windows-8-1-a.html

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Verwijderd

Topicstarter
Windows heeft een restore point gecreerd maar die kan ik niet gebruiken

Ik krijg als ik system restore gebruik de volgende melding:

"system restore did not complete succesfully. Your compute's files and settings were not changed"

Vervolgens suggereert hij dat dit komt omdat hij C niet kan scannen en de schijf corrupt is maar ik heb een disk check met veel moeite kunnen doen en hij ziet geen fouten

Error code: 0x80070571

De gemaakte update van 27 mei (aangenomen dat deze error daaraan gerelateerd is) is:KB3035583
tevens is er een cumulatieve update geweest van KB3000850 maar die stond al geinstalleer dop 25 april

Verwijderd

Topicstarter
@ jerX

Ja dat heb ik geprobeerd. Het probleem zit m dus in die verify. Ik kom niet verder dan stap 2. En dat zorgt voor al die problemen want nu denkt microsoft dat ik niet kan verifiëren.