Tekst valt achter icons

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
12:40 kreeg ik onderstaande foutmelding en nu valt de tekst achter icons/logo's in plaats van eronder.
Heb de browser al gesloten al ook al een keer een CTRL+F5 gedaan, speelt op IE11 heb niets anders om op te testen op dit moment. Geen idee of dit een issue aan mijn kant is of bij jullie.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QHHRlbotiCHoFF3GdtHwA0Aj/medium.gif

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JzKABIx1p4vjToZzFeo6wmJj/medium.gif

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Remy!!!! schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:48:
12:40 kreeg ik onderstaande foutmelding en nu valt de tekst achter icons/logo's in plaats van eronder.
Heb de browser al gesloten al ook al een keer een CTRL+F5 gedaan, speelt op IE11 heb niets anders om op te testen op dit moment. Geen idee of dit een issue aan mijn kant is of bij jullie.

[afbeelding]

[afbeelding]
We hebben Adobe Blank in gebruik genomen voor niet zichtbare fonts. Blijkbaar gaat dat bij jou nog niet helemaal goed :) We zetten nu tijdelijk een negatieve text-indent op die tekst zodat het weer goed gaat en gaan er dan verder naar kijken.

Welke browser + versie + OS draai je?

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:48
Same hier.

WIN7 64bit + Laatste FF versie (46.0.1)

Mijn developer toolbalk geeft een ton aan CSS fouten aan, misschien dat er daar ergens iets misloopt waardoor de layout niet meer dat is?

[ Voor 56% gewijzigd door azerty op 31-05-2016 13:07 ]

• Remy!!!!
  • Nu online
Inspector schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:57:
[...]

We hebben Adobe Blank in gebruik genomen voor niet zichtbare fonts. Blijkbaar gaat dat bij jou nog niet helemaal goed :) We zetten nu tijdelijk een negatieve text-indent op die tekst zodat het weer goed gaat en gaan er dan verder naar kijken.

Welke browser + versie + OS draai je?
Hier op het werk draai ik W8.1 Pro 64bit met IE11.

Edit: Het ziet er nu al een stuk beter uit, maar ik zie nu nog links naast het tweakerslogo "settins" en nog iets door elkaar staan.

Edit 2: Problemen van de eerste edit zijn er ook niet meer.
Nog wel 1 klein puntje, zie screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ovhb8GjkoJiKkYxl7ZAHGkwk/medium.gif

[ Voor 30% gewijzigd door Remy!!!! op 31-05-2016 14:19 ]

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:41

Xav

Developer

Water-Cooled

Het ziet er nu al een stuk beter uit, maar ik zie nu nog links naast het tweakerslogo "settins" en nog iets door elkaar staan.
Ok, nog een fix erop losgelaten. Inmiddels niet meer als het goed is?

• Remy!!!!
  • Nu online
Geen idee of je mijn laatste edit hebt gezien? Speelt nog 1 klein probleempje. Zag namelijk de nieuwe post melding tegelijk verschijnen met het versturen van m'n edit :+

[ Voor 37% gewijzigd door Remy!!!! op 31-05-2016 14:25 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:24:
Zag namelijk de nieuwe post melding tegelijk verschijnen met het versturen van m'n edit :+
Daar is ooit al eens een topic over gemaakt ;)
edit: Kan 'm niet zo gauw vinden :/

edit2: Ik zie dit overigens vrij regelmatig gebeuren.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 31-05-2016 15:27 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Remy!!!!
  • Nu online
Wacht
Zag namelijk de nieuwe post melding tegelijk verschijnen met het versturen van m'n edit
dit is niet mijn probleem, maar blijkbaar komt het vaker voor?

Ik doelde op het feit dat de rode balk linksbovenaan een pixel verspringt.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oh, dacht dat dat het probleem was :P Maar dat komt inderdaad vaker voor. Vaak genoeg om op te vallen hier.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Xav
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:41

Xav

Developer

Water-Cooled

Pixel-issue met de rode header is inmiddels ook gefixed. Bedankt voor de melding! =)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.