Ik heb een Samsung tablet die oplaadt en aan kan. Het probleem is dat Android niet wil starten. Ik kan in de download modus komen en in de downloadmodus van Odin. Maar als ik hem normaal wil opstarten, komt het logo van Samsung in beeld en daarna wordt het scherm zwart. Het scherm staat wel aan maar de kleur is dan zwart. Mijn probleem is niet opgelost door de LCD kabel aan de binnenkant eruit te halen en opnieuw er in te doen. Wanneer ik de tablet aan de lader leg, kan ik zien dat de batterij wordt opgeladen en wanneer hij vol is.
Ik heb hier geen belangrijke gegevens op staan, dus het maakt mij niets uit dat hij gereset wordt.
Er zit geen garantie meer op de tablet.
...
Samsung Galaxy Note 10.1 SM-P600 2014 edition 32GB
...
Ik probeer nu dus met Odin de stock ROM terug te zetten. Ik heb verschillende ROM's gedownload en geprobeerd. Ook heb ik verschillende versies van Odin geprobeerd. Ik krijg elke keer de melding:
Ik heb ook geprobeerd om de software terug te zetten met Samsung Kies. Ik heb het programma en de drivers voor de tablet geïnstalleerd, maar in het programma Kies blijft hij continue op "Verbinden..." staan wanneer ik de tablet verbind.
Bij veel Android apparaten kun je met een toetsencombinatie in een modus komen waar je de cache kan wissen, of wipe data. Maar ik kan dat op dit apparaat niet vinden. Ik heb alle toetsencombinaties die ik ken geprobeerd. Met powerknop en volumeknoppen (+ of -) en met de homeknop...
...
Ik heb hier geen belangrijke gegevens op staan, dus het maakt mij niets uit dat hij gereset wordt.
Er zit geen garantie meer op de tablet.
...
Samsung Galaxy Note 10.1 SM-P600 2014 edition 32GB
...
Ik probeer nu dus met Odin de stock ROM terug te zetten. Ik heb verschillende ROM's gedownload en geprobeerd. Ook heb ik verschillende versies van Odin geprobeerd. Ik krijg elke keer de melding:
Ik maak gebruik van de originele Samsung kabel en heb ook al andere kabels uitgeprobeerd. Ik kan op het internet ook geen PIT-file vinden voor deze tablet. Bij de Options in Odin staat Re-Partition uit gevinkt. Auto Reboot en F. Reset Time staan aangevinkt. Voor de rest staat er niks anders aangevinkt.<ID:0/005> Added!!
<ID:0/005> Odin v.3 engine (ID:5)..
<ID:0/005> File analysis..
<ID:0/005> SetupConnection..
<ID:0/005> Initialzation..
<ID:0/005> Get PIT for mapping..
<ID:0/005>
<ID:0/005> There is no PIT partition.
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)
Ik heb ook geprobeerd om de software terug te zetten met Samsung Kies. Ik heb het programma en de drivers voor de tablet geïnstalleerd, maar in het programma Kies blijft hij continue op "Verbinden..." staan wanneer ik de tablet verbind.
Bij veel Android apparaten kun je met een toetsencombinatie in een modus komen waar je de cache kan wissen, of wipe data. Maar ik kan dat op dit apparaat niet vinden. Ik heb alle toetsencombinaties die ik ken geprobeerd. Met powerknop en volumeknoppen (+ of -) en met de homeknop...
...