PC Alert III vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-08 11:52
Dit is misschien het verkeerde forum ervoor, maar goed, het heeft met me processor te maken. In PC alert III is er een onderdeel intrusion (naast temp , fan speed, en Vcore) wat betekent dit, want dit staat bij mij op open en ik heb geen id wat dat betekent.

http://www.gjpvanwesten.nl

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
er staat toch cassis intrusion? volgens mij gaat het over het feit of je kast al dan niet open of dicht is. meestal geeft ie het bij mij fout aan. ik heb dan ook geen idee hoe dat pc alert dat denkt te gaan meten.

• Kortfragje
Ja joh, bij mij zegt ie altijd open , ook als ie dicht is , vaag

Verwijderd

je kunt in de bios die optie aanzetten

misschien dat het dan wel werkt

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46

Marc H

- - Is wakker - -

Voor intrusion heb je een sensortje nodig, dat je op het moederbord aansluit.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• HariZ
  • Laatst online: 16-02 21:51
Ik dacht eerst ook: Wat is dat, maar HaaZie wist me te vertellen dat het een soort slot is op je pc wat werkt met een magneet ofzo. Ik had dat wel eens eerder gezien bij Compaq pc's. Alleen bij mij werkt het niet en staat hij toch op open. 't is gewoon een standaardinstelling dat "open".

• Kortfragje
k Thx allemaal

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:21

EaS

Ok, ik plak er nog een vraagje bij... werkt PC Alert III ook op het Asus A7M266 Mobo ?? (mbm snoept te veel resources weg, en asus probe blijkt een 'niet juiste' temp aan te geven, tenminste als ik ervaringen op GoT hier zie)Iemand ervaring hiermee ??

Verwijderd

Als je die 'intrusion alert' erg irritant vind, dan moet je op je moederbord die 2 pinnetjes waar je normaal gesproken de sensor op aansluit gewoon kortsluiten.
Dan 'lijkt' het alsof je kast altijd dicht is. :)

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Op dinsdag 26 juni 2001 21:37 schreef EaS het volgende:
Ok, ik plak er nog een vraagje bij... werkt PC Alert III ook op het Asus A7M266 Mobo ?? (mbm snoept te veel resources weg, en asus probe blijkt een 'niet juiste' temp aan te geven, tenminste als ik ervaringen op GoT hier zie)Iemand ervaring hiermee ??
Volgens mij hoort PC Alert bij MSI mobo's. :(

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Idd zit bij je MoBo op het msi cdtje

Enne gewoon proberen, als het werkt hebbie mazzel anders heb je pech

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:21

EaS

Op dinsdag 26 juni 2001 22:38 schreef PeeDjeeH het volgende:

[..]

Volgens mij hoort PC Alert bij MSI mobo's. :(
:( = :?

Maar ehm, MSI zegt zelf "pc alert III is not guaranteed to work with other manufacturers products", m.a.w het KAN wel werken. Vooral ook omdat ook bijna elke plank producent de winbond chips gebruikt voor hardware monitoring. Vandaar dus de vraag: werkt PC Alert III met andere planken (in mijn geval: A7M266)

Motherboard monitor vind ik niets, en asus probe blijkt verkeerde waardes te geven (of in ieder geval te hoog). O ja, de A7M266 is nog niet in mijn vingers beland. Iemand ervaring mee ??

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:53
Op dinsdag 26 juni 2001 23:16 schreef EaS het volgende:

[..]

:( = :?

Maar ehm, MSI zegt zelf "pc alert III is not guaranteed to work with other manufacturers products", m.a.w het KAN wel werken. Vooral ook omdat ook bijna elke plank producent de winbond chips gebruikt voor hardware monitoring. Vandaar dus de vraag: werkt PC Alert III met andere planken (in mijn geval: A7M266)

Motherboard monitor vind ik niets, en asus probe blijkt verkeerde waardes te geven (of in ieder geval te hoog). O ja, de A7M266 is nog niet in mijn vingers beland. Iemand ervaring mee ??
kan je het niet gewoon proberen?
het zal je pc heus niet mollen!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1