Advies aanschaffen tv/monitor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 09:44
Hallo Tweakers, need your help!

Ik zoek een?
Tv/Monitor voor op mijn toekomstige studentenkamer. Full hd.

Wat is je budget?
<400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv/films op te kunnen kijken en het beeldscherm ook gaan gebruiken als 2e monitor voor mijn laptop. Waar ook een spelletje op gespeeld moet kunnen worden.

Wat heb je zelf al gevonden?
Geen merkvoorkeur
SHARP LC-32CFE6242E
TOSHIBA 32L1533DG

Welke vragen heb je hier nog over?
Waar moet ik op letten bij het aanschaffen? Is het handiger om een tv te kopen en daar de laptop op aan te sluiten of een monitor kopen en daar op de een of andere manier tv op te gaan kijken.
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Alle tips zijn welkom. Waar moet ik op letten bij het kopen van een tv/monitor? Hoe kan ik de reactiesnelheid optimaliseren als ik een tv koop enz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je al hoe je tv gaat ontvangen op je studentenkamer? Krijg je die via coax binnen, ga je decoder hebben, ...

Wil je enkel een spelletje spelen op die monitor of ook echt pdf'jes openhouden enzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vergeet ook even niet de kijkafstand. Een dergelijk monster als monitor gebruiken op een normaal bureau (dus 60 tot 80cm afstand) is echt niet grappig; je kan pixels tellen.

Geen idee hoe groot je kamer is en/of de indeling maar kan je niet beter een losse TV en een losse monitor halen? Kom je gezamenlijk ook rond de 400 Euro uit maar kan je nog wel TV kijken als je monitor kapot gaat of je kan nog op je PC blijven werken (en streaming channels kijken) als je TV defect raakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 03-09 09:44
Ik weet nog niet hoe ik tv ga ontvangen. Ben me vast aan het oriënteren. Ik ga HBO-ict volgen dus een pdf'je open laten staan is denk ik ook wel handig ja. Misschien is het inderdaad verstandiger om een tv en een monitor aan te schaffen. Qua inrichting van mijn kamer zou ik niet weten of het past. Dat zien we dan wel weer. Bedankt voor de reacties/tips! Ik ga een beslissing maken wanneer ik mijn kamer zit (augustus).

Joris. :)