... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Beter! comanche 3, dat is een tijd geleden.
Dit ziet er wel ff gelikt uit:
tof dat er een vervolg op komt,
maareh waarom duurde het zo lang? of zijn ze er al jaren mee bezig?
maareh waarom duurde het zo lang? of zijn ze er al jaren mee bezig?
erm,....kan een van jullie een url pasten waar deze pic te vinden is....ik heb net op novalogic.com gekeken maar kon daar alleen info vinden over Comanche Gold,.....en dat is niet degene die jullie bedoelen geloof ik...
tnx
tnx
ow nevermind,...ik ben gewoon kippig denkik,...Op maandag 25 juni 2001 13:19 schreef DJ-FreSh het volgende:
erm,....kan een van jullie een url pasten waar deze pic te vinden is....ik heb net op novalogic.com gekeken maar kon daar alleen info vinden over Comanche Gold,.....en dat is niet degene die jullie bedoelen geloof ik...
tnx
damn dat ziet erOp maandag 25 juni 2001 12:10 schreef _Stryker_ het volgende:
Beter! comanche 3, dat is een tijd geleden.
[afbeelding]
If it ain't broken it doesn't have enough features
Was net bij een of andere gamesite en daar stonden een stuk of 10 pics van comanche 4. Ben alleen url kwijt. IEMAND????
Heb adsl fast = te snel internet.
klik zo de pagina weer weg en geen idee waar ik eigenlijk zat.
Maar heeft iemand nu nog een speelbare demo kunnen vinden. Leuk voor mijn GEEEFORSE.
Of misschien een videotje, screens enz.
Heb adsl fast = te snel internet.
klik zo de pagina weer weg en geen idee waar ik eigenlijk zat.
Maar heeft iemand nu nog een speelbare demo kunnen vinden. Leuk voor mijn GEEEFORSE.
Of misschien een videotje, screens enz.
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
dat wat het inderdaad. Super fat spel. Maar niemand heeft een demo kunnen vinden??
ook niet op onze "onder zee niveau" sites??
geeft niet, gooi het vanavond wel in de nieuwsgroep.
Wel een top spel, beetje apache havoc stijl maar dan veel beter (logisch 1999 vs 2001).
ook niet op onze "onder zee niveau" sites??
geeft niet, gooi het vanavond wel in de nieuwsgroep.
Wel een top spel, beetje apache havoc stijl maar dan veel beter (logisch 1999 vs 2001).
Pagina: 1