Te dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst
Vraag
Beste antwoord (via TNijpjes op 31-05-2016 22:39)
Niet helemaal hetzelfde, maar als ontstoording niet heel kritisch ... Ik kan niet het tekeningetje goed zien wat op het huisje staat van je ontplofte condensator op het tweede plaatje. Evenveel draadjes? Let op dat de middelste afwijkend gekleurd is!
Dat zal het onweer geweest zijn van vanavondTe dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst
[ Voor 47% gewijzigd door Houtenklaas op 30-05-2016 22:51 ]
Alle reacties
Dus 3 condensatoren in 1
Bij verder google dus een ontstorfilter.
[ Voor 25% gewijzigd door memphis op 30-05-2016 22:42 ]
Niet helemaal hetzelfde, maar als ontstoording niet heel kritisch ... Ik kan niet het tekeningetje goed zien wat op het huisje staat van je ontplofte condensator op het tweede plaatje. Evenveel draadjes? Let op dat de middelste afwijkend gekleurd is!
Dat zal het onweer geweest zijn van vanavondTe dure camere, te veel lenzen, te weinig tijd. O, en iets dat flitst
[ Voor 47% gewijzigd door Houtenklaas op 30-05-2016 22:51 ]
@Memphis. Thanks, op ontstoorfilter weet Google ineens wel wat ik moet hebben.
Nu nog de juiste vinden. Zie alleen 4 draads, geen 5 draads. Straks na werk verder zoeken.
| Forum | ||
Het lijkt er op dat de twee draadjes recht tegenover elkaar een paar vormen. Dus de twee maal blauw bij jou is dan één paar en de zwarte twee ook. En de andere draad volgt zichzelf. Met een multimeter die condensatoren kan meten is dat eventueel te controleren als je niet zeker bent. Hoe is je Pools?
Succes!
Helaas geen multimeter die condensators kan meten, alleen een pijn / geen pijn meter