Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heeft mijn Sony Xperia Z3 een update doorgevoerd. Nu is de Stamina mode verdwenen. Met Stamina bespaar je energie als je telefoon niet gebruikt wordt.
Weet iemand waar ik deze Stamina mode nu kan vinden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb ik ook met de Z5, deze moet in een fix weer terug komen als ik google mag geloven....
Komt waarschijnlijk niet omdat 6.0 een goed (naar het schijnt) besparing heeft
Hier te lezen

[ Voor 55% gewijzigd door J.S. Bach op 30-05-2016 22:22 ]

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Stamina is er niet meer in Android 6 bij Sony. Mijn Z3C is met Android 6 zonder stamina zuiniger met de accu dan met Android 5 met stamina. Dus ik zou zeggen, probeer het eens een tijdje. Is ook al e.e.a. over gezegd qua ervaringen in de topics van de diverse Sony mobiles.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-09 21:06
Volgens mij is het weldegelijk de bedoeling dat Stamina op een gegeven moment geherintroduceerd wordt in de Marshmallow firmware. Maar is er nu dus inderdaad uit. Moet zeggen dat ik de battery life prima vind, ook zonder Stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Nivida_intel schreef op maandag 30 mei 2016 @ 22:20:
Heb ik ook met de Z5, deze moet in een fix weer terug komen als ik google mag geloven....
Komt waarschijnlijk niet omdat 6.0 een goed (naar het schijnt) besparing heeft
Hier te lezen
Voor de Z5 wordt er momenteel een update uitgebracht die de Stamina-mode weer terug brengt. Of de update ook voor de Z3 uitgerold wordt is nog niet bekend.

[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 13:31 ]