Dolby Digital onder Win2K

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ben aan het proberen om de digitale uitgang van mijn SB Live! 1024 aan de gang te krijgen onder Win2K zonder resultaat, ben verplicht om via de analoge uitgangen te werken en zelfs dan is het niet goed ( volume veels te laag ) Ik heb de search geprobeert maar kan niks vinden. Ondersteund Windows 2000 soms geen digitaal geluid ? Heb echt alles geprobeert, laatste drivers voor Win2K en dergelijke, met irq settings gespeelt zonder resultaat.

2e probleem:

Onder Windows 98se werkt het prima alleen heb ik daar maar 512 voices terwijl ik toch echt denk dat het er 1024 moeten zijn, wat is het probleem hier of wat zie ik hier over het hoofd ? Hulp wordt erg gewaardeerd.

Die-hard Brexiteer

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

je moet het ook aanzetten.

in bijvoorbeeld audioHQ staat een icoon met mixer

boven de algemene volume staat een button die kan je klikken en dat kan je kiezen of je "digital" aan of uit wilt hebben!

veel succes

"Luie mensen worden ook moe!"

• Pindkaas
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11-2025

Pindkaas

Smeert smeuïg tot...

2e probleem, als je even zoekt in de instellingen van je geluidskaart in apperaatbeheer dan kan je daar instellen hoeveel voices meende ik mij te herinneren

"Luie mensen worden ook moe!"

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Op maandag 25 juni 2001 10:35 schreef pindkaas het volgende:
2e probleem, als je even zoekt in de instellingen van je geluidskaart in apperaatbeheer dan kan je daar instellen hoeveel voices meende ik mij te herinneren
Nee 512 is het maximale wat ik daar kan kiezen.....

Die-hard Brexiteer