[Suggestie] Een topic over 3D printers en het printen hierme

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:39
Mijn vraag
Is het mogelijk om op het forum een (sub) categorie over 3D printers/printen toe te voegen.
Bijvoorbeeld Tweaking\3D Printen

Relevante software en hardware die ik gebruik
Een Ultimaker 3D printer

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het enige dat ik kon vinden was onder elektronica een topic over opensource printers.

Ik zou graag een categorie hebben waar onderwerpen over 3D printers en het printen hiermee komen te staan. Er zijn veel tips en tricks die we met elkaar kunnen delen. Ook bij vragen zouden we elkaar kunnen helpen. Daarnaast kunnen we met elkaar delen welke filamenten goed werken bij welke printers.

[ Voor 82% gewijzigd door Sepio op 30-05-2016 20:19 ]

Beste antwoord (via Sepio op 01-06-2016 16:10)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of er genoeg animo is voor een heel subforum durf ik te betwijfelen, maar wat let je om een topic over 3D printen te openen (als dat er niet al is)?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Of er genoeg animo is voor een heel subforum durf ik te betwijfelen, maar wat let je om een topic over 3D printen te openen (als dat er niet al is)?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:19
Ik denk dat voor die hele specifieke zaken zal je beter af bent op het Ultimaker forum.

Een breed topic over alle 3D printers en aanverwante zaken is juist beter lijkt mij, want vele ideeën en tweaks voor andere printers ook mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 13:58

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Er kan prima een topic in EL voorlopig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:39
Er is te weinig animo hiervoor. Jammer maar helaas.