Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers agenda

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
Ik zou het fantastisch vinden als Tweakers een agenda zou publiceren. Een lijst van items die interresant zijn voor Tweakers, uiteraard geselecteerd door de Tweakers.net redactie.

TweakBlog

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Een leuk idee, dank je wel! Wat voor dingen zou je verwachten in zo'n agenda?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Game-events, CCC-events, hacker-events, iets in die richting?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:51
Ik vind het een goed idee. Maar ik verwacht in zo'n agenda ook de data van beurzen (Game als Hardware en Tech). De data en tijden van de keynotes van grote bedrijven (Apple, Samsung, LG, Google, etc) en natuurlijk de door Tweakers zelf georganiseerde events.

HD4Life @ Full-HD

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 16:26

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Top idee!
Het zou gaaf zijn om de grote (technische) seminars en conferenties in een agenda terug te zien!

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Sinus_rhythm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 12:50
Vind dit ook een heel goed idee zoals Davidshadow13 en Raven al zeggen zijn dat soort events ideaal voor z'n agenda! Ook E3 en dan voornamelijk de persconferenties.
Probeer het vaak zelf in mijn agenda te verwerken maar mis helaas toch wat omdat je niet alles kan bij houden helaas.

[ Voor 9% gewijzigd door Sinus_rhythm op 31-05-2016 12:58 ]

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-11 11:19

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Met een notificatie als er bij jou in de buurt een event plaats (gaat) vinden.

Professioneel Heftruck Syndroom

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zie er weinig heil in; zoveel Tweakers, zoveel interesses.

Even in het algemeen; mijn interesse ligt niet bij 99% van de Frontpage-posts en ik heb nog nooit verslagen (tekst/video) gezien van evenementen van Microsoft, Citrix, RES, NetApp, Nutanix, Dell etc. En dan met name enterprise-produkten en "cutting edge" oplossingen.

Just my 2 cents.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-11 20:51
Ik vind het ook een geweldig idee!
Ik zou dingen verwachten als beurzen als Gamescom, Firstlook, BattleCon etc leuk vinden om erin te zien, maar ook wel electronica gerelateerde dingen.
Misschien handig/slim om hiervoor tweakers te vragen om de datums in te vullen (zodat de admins achter de schermen minder werk hebben).

Een andere optie (die misschien later kan worden toegevoegd), is het zelf aan kunnen geven waarin jij geïnteresseerd bent zodat mensen daarvan notificaties krijgen, en niet van ieder event wat er gepland staat.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09 20:58
-Tweakers events
-Releases van major consumer electronic devices (iPhone, S8, Vive, Oculus rift, Magic Leap? Hololens?)
-Major electronic events (CES)
-Major hacker events (CCC, pwn2own)
-"Hoe nederlandser, hoe relevandser"
-Major game league finals (en bijvoorbeeld ook AGDQ/SGDQ)
Verder eigenlijk voornamelijk wat ik op de frontpage al tegenkom, maar nu in retrospect.

TweakBlog

Pagina: 1