Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zoek een?
Smarthphone

Wat is je budget?
500euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zou het toestel enkel gebruiken om te kunnen bellen, sms'en en WhatsApp. Mijn huidige telefoon is een Samsung X680. Ik heb geen voorkeur naar software toe, of merk. De Smarthphone mag enkel niet te groot zijn, camera maakt niet zoveel uit welke kwaliteit deze is

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al op google aan het zoeken geweest, maar de keuze is zo groot dat ik eigenlijk niet meer weet wat te kiezen, of waar ik op moet letten.

Welke vragen heb je hier nog over?
Verder geen vragen, enkel dat hij niet te groot mag zijn.

Alvast bedankt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2016 16:27 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Hoe groot is 'niet te groot' ? Telefoons zijn in de loop van de jaren steeds groter geworden, wat we drie jaar geleden nog 'groot' vonden is nu voor velen alweer 'klein'. Heb je de gewenste maat al eens als zoekcriterium in de Pricewatch ingegeven?
Wat je met je toestel wil doen, kan met bijna elke telefoon, ook met eentje van onder de € 100, vanwaar dus je max. van € 500 ? Je zult de keuze toch op de een of andere manier wat moeten beperken. Dat is persoonlijk, dus wij kunnen 't niet voor je doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Marly op 30-05-2016 16:52 ]

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 17:40
Een Samsung S7, HTC 10 of een iPhone 6(s). Zit je altijd goed als je geen eisen hebt.
Waarschijnlijk ga je hier ook weer jaren mee doen, dan is het de investering wel waard.
Mochten ze allen te groot zijn, dan is een iPhone SE een goede keuze.

Enige nadeel van de iPhones is het 16gb interne geheugen dat niet future proof is. Ik zou dan ook 32gb aanraden om gezeur te voorkomen.

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Pastapipo schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 03:44:
Een Samsung S7, HTC 10 of een iPhone 6(s). Zit je altijd goed als je geen eisen hebt.
Waarschijnlijk ga je hier ook weer jaren mee doen, dan is het de investering wel waard.
Mochten ze allen te groot zijn, dan is een iPhone SE een goede keuze.

Enige nadeel van de iPhones is het 16gb interne geheugen dat niet future proof is. Ik zou dan ook 32gb aanraden om gezeur te voorkomen.
Hij heeft een budget van maximaal 500 euro, en de telefoons die jij opnoemt, zitten daar ruimschoots boven:

pricewatch: Samsung Galaxy S7 32GB Zwart
pricewatch: HTC 10 Carbon Gray
pricewatch: Apple iPhone 6s 16GB Grijs
pricewatch: Apple iPhone SE 16GB Grijs

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Verwijderd

Niet groot en zeer goede camera, de Iphone SE is dan de beste keuze. Die heeft dezelfde camera als de Iphone 6S.

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:02
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:26:
Ik zou het toestel enkel gebruiken om te kunnen bellen, sms'en en WhatsApp.
Oftewel je zoekt een simpel toestelletje van hooguit 100 euro.

Huawei maakt prima toestelletjes in die prijsklasse.

De grootste fout die je in mijn ogen kunt maken is een toestel van 500 euro te kopen.

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-11 17:40
ASW1 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 21:12:
[...]

Oftewel je zoekt een simpel toestelletje van hooguit 100 euro.

Huawei maakt prima toestelletjes in die prijsklasse.

De grootste fout die je in mijn ogen kunt maken is een toestel van 500 euro te kopen.
Ik neem aan dat hij al jaren met zijn Samsung X680 doet. Daarom denk ik dat het geen slechte investering is om een toestel van 500 euro te kopen, waar hij hopelijk weer jaren mee gaat doen (als de batterij dat trekt).

Verder biedt een toestel van 100 euro niet dezelfde ervaring als een toestel van 500 euro. Voor een beginner zou ik daarom misschien toch de iPhone SE 32gb aanraden.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Pastapipo schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 04:53:
[...]

Ik neem aan dat hij al jaren met zijn Samsung X680 doet. Daarom denk ik dat het geen slechte investering is om een toestel van 500 euro te kopen, waar hij hopelijk weer jaren mee gaat doen (als de batterij dat trekt).

Verder biedt een toestel van 100 euro niet dezelfde ervaring als een toestel van 500 euro. Voor een beginner zou ik daarom misschien toch de iPhone SE 32gb aanraden.
Probeer dáár maar eens aan te komen...... 16-64 ;)

Maar voor de rest ben ik 't er wel mee eens..... iPhone 2 the Rescue :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 01-06-2016 05:24 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1