Ik ben totaal geen muziekkenner. Ik onthou de namen van de artiesten en de songs niet en ik kan in de meeste gevallen de teksten niet meezingen of kom niet verder dan neuriën haha
Waar ik naar op zoek ben:
ik zoek muziek dat klein begint en opzweept naar een mooie climax. Ik heb M83 een beetje ontdekt en die doen dit in sommige nummers. Bijvoorbeeld "Outro" en "Wait". Ik ben best breed qua wat ik mooi vind. M83 lijkt verschillende soorten muziek stijlen wel een beetje te combineren wat ik erg mooi vind. Met "Wait" voel ik mezelf zelfs lichtelijk in een trance raken (raar?)
Ik heb geen idee wie meer van dit soort muziek maakt, namen van de songs, etc. Ik hoop dat jullie dit wel weten.
Voorbeelden die ik echt heel erg kan waarderen en ik per ongeluk tegenaan ben gelopen en bewaard heb:
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube(overigens een briljante clip)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3KgpEru9lhw]
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeToestemming nodig voor bekijken van YouTube
Bekijk op YouTubeToestemming nodig voor bekijken van YouTube
Bekijk op YouTubeIk hoop op jullie hulp!