Ik heb een gaming pc uit 2008 en die wil ik graag vervangen voor iets wat de games van nu op 30+ fps aankan op de medium settings.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe pc games spelen zoals No Man's Sky, Civilization V, SMITE, Counter Strike: GO en Cities: Skylines spelen. Ook wil ik een beetje video's bewerken (720p, niet 4k).
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Seagate 1TB HDD en alle randapparatuur (muis, toetsenbord, beeldscherm, headset) al. Ik wil wel graag nog 1 SSD voor Windows (hoeft niet meer dan 120 GB te zijn).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 16 GB RAM (2 sticks), een 4 cores 4 threads cpu en een SSD van 120 GB. Ook wil ik een goede budget Graphics Card.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst geen Intel i3 processor, want die heeft maar 2 cores.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat hij een aantal jaartjes mee kan gaan en de games die komen gaan ook aankan.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een goed budget gaming pc build krijg die een aantal jaartjes mee kan gaan met al de bovenstaande vereisten.
Eigen build
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe pc games spelen zoals No Man's Sky, Civilization V, SMITE, Counter Strike: GO en Cities: Skylines spelen. Ook wil ik een beetje video's bewerken (720p, niet 4k).
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Seagate 1TB HDD en alle randapparatuur (muis, toetsenbord, beeldscherm, headset) al. Ik wil wel graag nog 1 SSD voor Windows (hoeft niet meer dan 120 GB te zijn).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 16 GB RAM (2 sticks), een 4 cores 4 threads cpu en een SSD van 120 GB. Ook wil ik een goede budget Graphics Card.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst geen Intel i3 processor, want die heeft maar 2 cores.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat hij een aantal jaartjes mee kan gaan en de games die komen gaan ook aankan.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Dat ik een goed budget gaming pc build krijg die een aantal jaartjes mee kan gaan met al de bovenstaande vereisten.
Eigen build
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7890K Boxed | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | Gigabyte GA-F2A88XM-D3HP | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 960 4GB SC ACX 2.0 | € 190,50 | € 190,50 |
| 1 | Cooler Master Elite 361 | € 34,06 | € 34,06 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Corsair SF450 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 40,38 | € 40,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 611,29 | |
[ Voor 0% gewijzigd door flubberwang op 30-05-2016 15:48 . Reden: Verkeerde wenslijst ]