Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget Game laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mortgar
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-01 22:08
Hallo,

Ik heb nu al een tijdje een budget game laptop, ongeveer 3 jaar oud, maar nu begint hij toch echt de laatste loodjes te trekken. Dus ben ik op zoek naar een nieuwe!

Mijn budget ligt tussen de 400-700 euro, dus daar zoek ik dan ook iets voor.

Mijn eisen aan de laptop zijn niet zo hoog, ik hoef niet de nieuwste games met de beste graphics kunnen spelen. Het liefst wil ik de nieuwste games wel kunnen spelen, maar dan op een lagere kwaliteit. Zolang de laptop dit een jaartje of 2 vol houdt, waarna hij teruggaat naar wat ik nu heb, ben ik wel tevreden.

Ik heb gekeken naar een aantal best buys e.d. op tweakers, maar heb nog net niet dat ene bevonden wat aan mijn eisen voldoet.

Graag dus wat kijk tips voor laptops om eens goed te bekijken. Het mogen ook laptops zijn die pas over een maandje uitkomen, het heeft voor mij geen haast!

Alvast bedankt! :)

Beste antwoord (via mortgar op 04-06-2016 23:34)

Verwijderd

Misschien niet helemaal perfect, maar zoiets ?

pricewatch: HP Pavilion Star Wars Special Edition Laptop (15-an000nd)

Ik ben opzoek naar hetzelfde, ik hou je topic in de gaten

Alle reacties

• J8S
  • Laatst online: 19:54

J8S

Kijk eens naar de Best Buy Guides van Tweakers. Eens in de zoveel tijd worden de beste laptops in een aantal segmenten geselecteerd. Wellicht zit daar voor jou ook wat tussen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar LAA.

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Misschien niet helemaal perfect, maar zoiets ?

pricewatch: HP Pavilion Star Wars Special Edition Laptop (15-an000nd)

Ik ben opzoek naar hetzelfde, ik hou je topic in de gaten

• mortgar
  • Laatst online: 07-01 22:08
Inmiddels heb ik de bestbuy van juni gezien, er zit echter geen van mijn prijs klasse in. de HP Pavilion had ik inderdaad ook al gezien en ziet er goed uit, maar ik wil eigenlijk meer reviews erover zien.

Verwijderd

Waar ik zelf meestal het meeste aan heb, is zelf dingen in handen hebben, want wat ik ok vind vind jij misschien not done.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-11 14:43
Zeer matige openingspost.

check dit nog even en vul je openingspost nog wat aan:
LAA beleid

Ben vooral benieuwd hoe groot de laptop moet zijn, welke games je er mee wil spelen etc

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
mortgar schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:54:
maar nu begint hij toch echt de laatste loodjes te trekken
Lol. En de rest van je beginpost is ook niet echt geweldig. Je hebt "nog net niet gevonden wat je zoekt" - ik zou wel graag horen wat je dan hebt gevonden. Je kunt prima lekker even in de pricewatch neuzen.

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-11 20:37
Medion Erazer P6661 bij Ibood vandaag voor 699

http://www.ibood.com/nl/n...top-i5-gtx950-en-ssd.html

pricewatch: Medion Erazer P6661 (30019794

[ Voor 57% gewijzigd door sjenk op 03-06-2016 23:11 ]

Pagina: 1