Ik zoek een?
Nieuwe kleine stille behuizing
Wat is je budget?
+/- 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een 'Lian Li PC-V351B kast.
Inhoud dvd speler. I5-3470 micro atx asus mobo 8gb geheugen en een 7970 als gpu, voeding is een antec650w
Afgelopen 2 jaar is de set gebruikt als htpc, muziek films youtube etc en is super goed bevallen.
Helaas hebben de kinderen ondekt dat het wel heel erg leuk is om er ook mee te gamen op een 60inch lcd.
En je merkt wel dat deze kast niet ideaal is voor geluid en warmte. Bij dying light bijv staat hij te stampen als een f16 en nog wordt de cpu +/- 70 graden (big shuriken 2, is de enigste fatsoenlijke die past) en gpu +/- 85.
Ik weet dat dit net geen probleem is maar geluid wil ook wat.
Dus ik ben op zoek naar een vervangende behuizing die niet misstaat op een audio meubel. liefst wit maar als er een zwarte is die gewoon beter is dan pak ik die.
Belangrijkste is geluid en warmte. De grote vind ik van minder belang. als er maar ruimte is voor een grote gpu en micro atx bord (geen mini)
pricewatch: BitFenix Phenom Micro-ATX Wit
pricewatch: Corsair Carbide Air 540 Wit
Zelf had ik deze 2 in gedachte maar de phenom is dezelfde grote als ik nu heb en ben bang dat ik er dan niks mee opschiet.
En de corsair is dan wel heel erg groot. als het niet anders kan dan wordt het deze.
Misschien dat iemand anders nog een goede optie weet?
Edit:
Bij het zoeken kwam ik ook nog deze twee tegen
pricewatch: Xigmatek Aquila Window Wit
pricewatch: Corsair Carbide Air 240 Wit
Misschien is dit wat? iemand ervaring?
Nieuwe kleine stille behuizing
Wat is je budget?
+/- 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb nu een 'Lian Li PC-V351B kast.
Inhoud dvd speler. I5-3470 micro atx asus mobo 8gb geheugen en een 7970 als gpu, voeding is een antec650w
Afgelopen 2 jaar is de set gebruikt als htpc, muziek films youtube etc en is super goed bevallen.
Helaas hebben de kinderen ondekt dat het wel heel erg leuk is om er ook mee te gamen op een 60inch lcd.
En je merkt wel dat deze kast niet ideaal is voor geluid en warmte. Bij dying light bijv staat hij te stampen als een f16 en nog wordt de cpu +/- 70 graden (big shuriken 2, is de enigste fatsoenlijke die past) en gpu +/- 85.
Ik weet dat dit net geen probleem is maar geluid wil ook wat.
Dus ik ben op zoek naar een vervangende behuizing die niet misstaat op een audio meubel. liefst wit maar als er een zwarte is die gewoon beter is dan pak ik die.
Belangrijkste is geluid en warmte. De grote vind ik van minder belang. als er maar ruimte is voor een grote gpu en micro atx bord (geen mini)
pricewatch: BitFenix Phenom Micro-ATX Wit
pricewatch: Corsair Carbide Air 540 Wit
Zelf had ik deze 2 in gedachte maar de phenom is dezelfde grote als ik nu heb en ben bang dat ik er dan niks mee opschiet.
En de corsair is dan wel heel erg groot. als het niet anders kan dan wordt het deze.
Misschien dat iemand anders nog een goede optie weet?
Edit:
Bij het zoeken kwam ik ook nog deze twee tegen
pricewatch: Xigmatek Aquila Window Wit
pricewatch: Corsair Carbide Air 240 Wit
Misschien is dit wat? iemand ervaring?
[ Voor 16% gewijzigd door Elmo_b op 30-05-2016 16:07 ]