Waar een digitizer/touchscreen te koop ASUS S451LA-CA175

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmberendsen
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-10-2020
Iemand enig idee waar ik een digitizer/touchscreen kan kopen voor een Asus S451LA-CA175???

Ik help een vriend waarvan de laptop een gebarsten touchscreen heeft. Het lcd-scherm is nog 100% intakt, het gaat alleen om de buitenste glasplaat (touchscreen, ook wel digitizer genoemd).

Bij Asusparts is ie "out of stock". Hetzelfde geldt voor laptopscreen.com en laptopspot.nl. Bij replacedirect.nl hebben ze helemaal geen schermen/toucscreens te koop. Verder zie ik wel bij Alibaba en AliExpress schermen, maar die missen links en rechtsonder uitstekende flappen die deze laptop wel heeft (zie ook toegevoegde foto, hier zitten die flapjes aan de bovenkant, maar gemonteerd zitten ze aan de onderkant), en dan vertrouw ik het niet helemaal of het zal passen.

Bij voorbaat dank voor het meedenken en ideeën aandragen waar ik het kan kopen.

PS: Ik vind wel regelmatig touchscreens voor de S400 en S400CA en die zien er precies hetzelfde uit, alleen daar zitten twee schroefgaatjes in die uitstekende flapjes waar ik het over had en die zitten daar niet bij de S451LA. Bij de S451LA zitten die iets meer naar het midden (ook te zien op de foto, daar is er eentje afgebroken)

Afbeeldingslocatie: https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipOAzBEjaJb1wSQkZC-Ny6liFtq9l-4y7D17NCPQ

[ Voor 18% gewijzigd door rmberendsen op 30-05-2016 08:02 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReplaceDirect
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-04-2024
Beste!

De benodigde digitizer/touchscreen is helaas niet leverbaar.
Zoals je zelf al terecht aangaf, levert zelfs fabrikant (tevens leverancier) Asus het niet uit. Dit zal ongetwijfeld de reden hebben dat ze dusdanige onderdelen enkel voor eigen gebruik willen en zullen behouden, wellicht voor garantie-kwesties.

Kortom, helaas. Het gewenste/benodigde onderdeel kunnen we je niet bezorgen.

Good luck!
^JTS

ReplaceDirect