Toon posts:

Overwatch connection problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Overwatch al sinds launch en heb er zeer veel plezier mee, maar zit wel met 2 probleempjes..

1- Ik word ong rond elk 1,5u uit een match gehaald omdat ik volgens het spel geen connectie meer heb met de servers, en ik moet dan mijn naam en paswoord opnieuw invullen. Maar ik kan die dan niet "submitten" en moet dan terug naar mijn desktop... dit word wel vervelend. (btw ik gebruik kabel en zou het raar vinden als het aan mijn internet ligt)

2- Probleem 2 is ook wat raar, soms als ik het spel opstart staat hij niet fullscreen. En als ik dan dat in de options aanduid en vergroot krijg ik soms een zwart scherm en ik moet dan mijn stekker uit trekken van mijn monitor. Als ik de stekker dan terug insteek lukt het wel maar nog steeds vervelend..

Kan iemand mij hiermee helpen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn _/-\o_

edit* heb het nog eens getest en dit waren de resultaten van mijn internet connectie:
ping: 12
Downloadsnelheid: 95
uploadsnelheid: 11

(dus het zou wel aan mijn internet kunnen liggen?)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:23:
...btw ik gebruik kabel en zou het raar vinden als het aan mijn internet ligt)

ping: 12
Downloadsnelheid: 95
uploadsnelheid: 11
Ook kabels kunnen kapot gaan/zijn of, in het ergste geval, last hebben van interferentie. Bij gebrek aan info hoe jouw netwerk eruit ziet, wat jij voor abonnement hebt etc. is het erg lastig om te zeggen waar het aan ligt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor informatie wil je precies? anders post ik het wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:43:
Wat voor informatie wil je precies? anders post ik het wel even..
Ik zou eens kijken in vergelijkbare topics "ik verlies internet" in Netwerken en dan een aantal vragen/antwoorden bekijken. Dat lijkt me toch wel de minimale hoeveelheid informatie die we nodig hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Ik heb uiteindelijk blizzard gecontacteerd en die hebben mij verschillende mogelijke oorzaken voorgelegd.
Ik heb alles op mijn pc van mijn videokaart verwijdert en terug geinstalleerd, ik heb mijn DNS ''proper' gemaakt. maar niets hielp... Ik zie nu op verschillende sites dat het misschien aan het NAT type zou kunnen liggen. Maar hier snap ik nou niets van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:43:
...het NAT type zou kunnen liggen. Maar hier snap ik nou niets van..
Tja, dan is er wel een uitdaging; Network Address Translation is eenvoudigweg een manier om jouw PC binnen jouw eigen netwerk "direct" met andere machines elders op internet te laten praten. Je zal dit moeten opzoeken/controleren in je modem en/of router en/of accesspoints binnen je eigen netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ahn maar ik zie nu dat NAT draadloos is, ik gebruik een draadverbinding... zal daaraan niet liggen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:05:
Ahn maar ik zie nu dat NAT draadloos is, ik gebruik een draadverbinding... zal daaraan niet liggen dan...
Dan zou ik nog maar eens gaan lezen... Anderhalve dag geleden heb ik informatie gevraagd op basis van je eigen netwerk en als voorbeeld gevraagd of je naar wat andere topics wil kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry, had je antwoord verkeerd gelezen.
En vind het moeilijk om te vinden wat voor info je nodig hebt om me te helpen (waar ik je zeer dankbaar voor ben) Kun je wat voorbeelden geven die ik dan kan uitzoeken?
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:16:
Ja sorry, had je antwoord verkeerd gelezen.
En vind het moeilijk om te vinden wat voor info je nodig hebt om me te helpen (waar ik je zeer dankbaar voor ben) Kun je wat voorbeelden geven die ik dan kan uitzoeken?
Mvg
Wat voor internet abonnement heb je?
Hoe ziet je netwerk eruit, wat voor router?
Heb je switches of APs ergens tussen zitten, zo ja, welke merken en types?
Heb je zelf al iets geprobeerd? zo ja, wat?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zal je ze straks geven greyfox, bedankt!
btw ik denk trouwens dat er een kleine kans heeft dat het te maken heeft met mijn MSI Live Update die steeds vraagt of hij moet nakijken of er updates zijn. Ik zet de pop ups dan uit in de app zelf maar blijven maar komen...
Pagina: 1