Pc onderdelen samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 469 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ik ben van plan mijn eigen game pc in elkaar te zetten. Momenteel heb ik dit:
- ASUS Z97-A
- Cooler Master Nepton 240M
- Corsair RM Series RM750x
- Corsair Vengeance 2x4 1600 MHz
- Intel Core i7 4790K 4 Ghz
- MSI GTX 970 Gaming 4G

Zouden jullie misschien tips of commentaar kunnen geven? En weet iemand misschien ook welke behuizing ik dan eventueel zou moeten nemen? Alvast heel erg bedankt allemaal. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom nu nog een Z97 platform en niet een nieuwere generatie? In prijs gaat dat weinig uitmaken denk ik.

En ook wel handig om te weten wat je ermee wilt gaan doen.

[ Voor 14% gewijzigd door TERW_DAN op 29-05-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey! Bedankt voor je reactie! Ik wil hem gaan gebruiken voor flight sim (vandaar keuze i7) maar, ook voor games zoals gta v of black ops.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee welk moederbord ik dan zou moeten nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

"flight sim"? Is dat een titel of een verzamelnaam? En ik neem aan dat op het betreffende forum van dat spel ook al veel informatie bekend is wat je wel/niet moet kopen om het spel op bepaalde resoluties vloeiend te kunnen spelen?

Sowieso de BBG's en DAA beleid kunnen je helpen om je topicstart iets aan te passen en wat ideeen op te doen; scheelt voor ons een stukje raden en voor jou een leermomentje om te denken over wat je wil en wat het mag kosten ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:16:
Eerlijk gezegd heb ik geen idee welk moederbord ik dan zou moeten nemen?
Ik zou zelf nu naar een Z170 kijken, dan ben je weer een generatie verder dan op Z97.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:59
Ik zou eerst even aan de moderator vragen om je topic te verplaatsen naar:
Desktop Aankoopadvies

Vervolgens zou ik ook het DAA beleid eens doornemen (zoals MAX3400 ook al aangeeft)
..

Dan zou ik de startpost aanpassen volgens het DAA beleid zodat ook wij iets meer informatie hebben over wat je precies gaat doen, of je gaat overklokken etc.. etc..

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Wil je fatsoenlijk advies, open dan een nieuw topic in Desktop Aankoopadvies volgens DAA beleid. Dit topic gaat dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.