Wat ga je met je laptop doen?
de laptop zal dienen als gezinslaptop, dus gewoon internet, browsen en wat office zaken.
Nu ben ik wel vrij actief als hobbyfotograaf, dus vandaar wel de wens voor een goed scherm. 1080p en ips dan ook als leidraad genomen.
Gamen zal niet echt gebeuren hoor, wel misschien wat retrogames van gog.com ofsow.
niks veeleisends iig.
Wat is je budget?
Liefst onder de 500 (ambitieus he!)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee dat niet, wel veel op de bank gebruiken dus een beetje accuduur en niet te hoog gewicht zouden erg fijn zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope, ik sta voor alles open.
Zelf gevonden:
medion lijkt me een prettige aanbieding met nog 15 euro korting via de site om in te schrijven op de nieuwsbrief.
Kan hier alleen weinig van terugvinden aan reviews e.d.
Lenovo yoga ziet er ook leuk uit, maar accuduur schijnt dramatisch te zijn.
Tablet als out of the box idee erbij gevonden.
Hoop dat jullie nog leuke ideeen hebben? Of mij wat verder op weg kunnen helpen.
Oh, als er meer info npdig is hoor ik het graag.
Ik heb de lbbg doorgenomen maarzag toch dat er tussen 400 en 500 net wat meer mogelijk is dan sec onder de 400.
groeten en bedankt!
de laptop zal dienen als gezinslaptop, dus gewoon internet, browsen en wat office zaken.
Nu ben ik wel vrij actief als hobbyfotograaf, dus vandaar wel de wens voor een goed scherm. 1080p en ips dan ook als leidraad genomen.
Gamen zal niet echt gebeuren hoor, wel misschien wat retrogames van gog.com ofsow.
niks veeleisends iig.
Wat is je budget?
Liefst onder de 500 (ambitieus he!)
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee dat niet, wel veel op de bank gebruiken dus een beetje accuduur en niet te hoog gewicht zouden erg fijn zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope, ik sta voor alles open.
Zelf gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Lenovo Ideapad 500S 80Q3007NMH | € 512,10 | € 512,10 |
| 1 | Lenovo Yoga 500 14 80NA001JMH | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Medion Akoya S4219 i2 (NL) | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Acer Aspire Switch 12 SW5-271-60A4 | € 471,90 | € 471,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.882,- | |
medion lijkt me een prettige aanbieding met nog 15 euro korting via de site om in te schrijven op de nieuwsbrief.
Kan hier alleen weinig van terugvinden aan reviews e.d.
Lenovo yoga ziet er ook leuk uit, maar accuduur schijnt dramatisch te zijn.
Tablet als out of the box idee erbij gevonden.
Hoop dat jullie nog leuke ideeen hebben? Of mij wat verder op weg kunnen helpen.
Oh, als er meer info npdig is hoor ik het graag.
Ik heb de lbbg doorgenomen maarzag toch dat er tussen 400 en 500 net wat meer mogelijk is dan sec onder de 400.
groeten en bedankt!