Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

twijfel over all round gezinslaptop (foto, browsen, office)

Pagina: 1
Acties:

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:11
Wat ga je met je laptop doen?
de laptop zal dienen als gezinslaptop, dus gewoon internet, browsen en wat office zaken.
Nu ben ik wel vrij actief als hobbyfotograaf, dus vandaar wel de wens voor een goed scherm. 1080p en ips dan ook als leidraad genomen.
Gamen zal niet echt gebeuren hoor, wel misschien wat retrogames van gog.com ofsow.
niks veeleisends iig.

Wat is je budget?
Liefst onder de 500 (ambitieus he!)

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee dat niet, wel veel op de bank gebruiken dus een beetje accuduur en niet te hoog gewicht zouden erg fijn zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nope, ik sta voor alles open.

Zelf gevonden:
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Ideapad 500S 80Q3007NMH€ 512,10€ 512,10
1Lenovo Yoga 500 14 80NA001JMH€ 449,-€ 449,-
1Medion Akoya S4219 i2 (NL)€ 449,-€ 449,-
1Acer Aspire Switch 12 SW5-271-60A4€ 471,90€ 471,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.882,-

medion lijkt me een prettige aanbieding met nog 15 euro korting via de site om in te schrijven op de nieuwsbrief.
Kan hier alleen weinig van terugvinden aan reviews e.d.
Lenovo yoga ziet er ook leuk uit, maar accuduur schijnt dramatisch te zijn.
Tablet als out of the box idee erbij gevonden.

Hoop dat jullie nog leuke ideeen hebben? Of mij wat verder op weg kunnen helpen.
Oh, als er meer info npdig is hoor ik het graag.

Ik heb de lbbg doorgenomen maarzag toch dat er tussen 400 en 500 net wat meer mogelijk is dan sec onder de 400.

groeten en bedankt!

• TooTall_NL
Ik weet niet of het de bedoeling is, maar even een kleine aanvulling. Vooralsnog lijkt de medion mij de beste deal.
Ik zou dan de vraag wat concreter willen maken. Heeft een van jullie ervaring met de schermen van medion en dan met name tov fotobewerking e.d.
Op papier lijkt de medion de beste papieren te hebben met de ssd/hdd maar ik ken het merk niet vanuit eigen ervaringen.
Ben dus erg benieuwd naar ervaring rondom het scherm dat is moeilijk terug te vinden door de beperkte reviews van deze en soortgelijke laptops.
Ik hoop dat er iemand is die mij hiermee op weg kan helpen?

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Disclaimer: Ik heb enige bias want ik heb zelf ook een Clevo barebone van BTO.

Ik vind zelf zo 1,2,3 ook niet snel wat: http://tweakers.net/categ...XoP5Mc8amyq3x8LcciW7_zUjY

Maar zou zo iets wat zijn?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5nfJKer.png
https://www.bto.eu/bto-u-book-14cl23-pentium.html

Ik ben best wel te spreken over mijn Clevo HD scherm, hoewel het een andere barebone is overigens, ik heb me overigens niet ingelezen over dit model.
Ik zou persoonlijk dan de ssd 'downgraden' naar een 500GB HDD voor 30€ korting. Dit zou ik dan weer besteden aan het kopen van een m2 SSD: http://tweakers.net/categ...vvyAKFEZWaXjYCdSjzTSGGOMD nieuw, of wellicht tweede hands? Zou je zo'n 60€ kosten. Dan heb je een zeer mooie notebook voor ~500€. Ik zou persoonlijk nog even twintig euro meer uitgeven en de Bigfoot Killer laten installeren voor 25€ behalve als je WiFi thuis altijd al goed werkt en 'm niet buitenshuis zal gebruiken.

Nu heb je voor 500€:
  • FullHD
  • 120GB SSD
  • 500GB HDD
  • 5GHz, dat mist die Medion
  • Een redelijke CPU voor huis-tuin-en-keuken applicaties die ook nog een oude game moet kunnen draaien.
  • Meer mogelijkheden tot upgraden in de toekomst dan de andere laptops hebben.
Ik zou voor de zekerheid nog wel even wat reviews etc. over de Clevo barebone nazoeken en over het scherm. Gezien dat voor jou toch belangrijke punten zijn.

edit: ik vergeet helemaal dat ik met mijn studentenmogelijkheden gratis aan een Windows licentie kan komen, dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door True op 31-05-2016 18:50 ]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• TooTall_NL
Mooi concept zeg. Ga ik eens verder in verdiepen. Bedankt! Weer wat huiswerk voor de komende avond.