Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:14
Mijn vraag
hey ik heb een asus bord waar op staat dat hij turbov zou hebben. nou heb ik dat op de site van asus gecheckt
en het klopt maar telkens als ik ai suite wil installeren geeft ie aam hardware niet compatibel.
nou draai ik win 10 en volgens mij heeft die wel een goeie compatibiliteitsmodus.
ik ben best beniewud naar deze soft ware maar krijg het maar niet voor elkaar het te gebruiken wie heeft er tips?

Relevante software en hardware die ik gebruik
asus p7h55-mpro
intel i5 750
16gb geil ddr3 1333
palit gtx 770 jetstream

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
eigelijk veel gebrobeerd maar niet zo veel gevonden online om dat ik simpel weg de vraag stelling niet google geschikt krijg op zoon heel verhaal krijg je niet veel hits hahahaha.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat wil je precies doen met die AI suite? Als ik me niet vergis is TurboV er voornmalijk voor het OCen, maar dat zou natuurlijk ook altijd kunnen vanuit je bios, en dat werkt in de regel nog een stuk beter ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
ja dat kolpy ook wel maar ik vind het leuk om te kijken wat er met deze software haalbaar is.
dus om heel eerlijk te zijn eigelijk een beetje mee te spelen.
mijn oc doe ik zeker in de bios maar als er zo iets is en het bord zou het moeten kunnen wil je het proberen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

OCen via de software zal altijd wat minder lekker verlopen, zelf zou ik liever m'n tijd steken in het zoeken naar de juiste biosinstellingen, dan gebruik maken van de software, die waarschijnlijk een stuk lagere snelheden haalt, maar wel met een stuk hogere vCore.

Maar mocht je 't willen proberen, welke versie van de ai suite gebruik je? Grote kans dat je een oudere versie moet hebben, omdat je moederbord inmiddels ook wel weer een tijdje oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djdiablo84
ja het is echt puur wat richtlijne te krijgen en dan in de bios het fijne werk.
en ik heb de ai suite van mijn moederbord gedownload van de asus site zelf ook heb ik 2 en 3 geprobeerd maar niks lijkt te werken. heb zelfs asus al een mail gestuurd maar die komen met dat er geen ondersteuning voor windows 10 is.
goh wat gek haha
maar zelfs dat ik aan geef dat de fout melding aan geeft dat het model niet ondersteund word en niet de windows versie snappen ze er niks van daar.
haha