Beste Tweakers,
Ik ben eindelijk van mijn laptop af en het wordt tijd dat ik mee speel in de pc master race.
Ik heb alles wat ik weet opgezocht en ben hier op uit gekomen. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik wil graag Black Desert Online kunnen spelen op een 1440p monitor met max settings. Ook graag BF1 als die uit is en GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1600 euro, als het 1700 word is dat ook prima (mits het een dikke upgrade is zeg maar)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een muis en een headset, ik kwam van een laptop af
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In het lijstje wat ik heb staan is wat ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te veel geluid, heb geen zin om te gamen als je op de achtergrond een vliegtuig hoort opstijgen. Voor de rest wil ik de pc het liefst niet uitzetten.
Ga je overklokken?
Ben het wel van plan, heb me er nog niet in verdiept. Als overklokken het risico waard is dan wel.
Wat verwacht je van ons?
Informatie over hoe mijn systeem die ik nu als build heb staan is, of er dingen zijn die ik absoluut niet moet nemen of juist wel. Met deze pc wil ik wel een tijdje doen, ik snap dat de videokaarten goedkoper worden en stukken beter maar ik wacht denk ik nog een tijdje voor de aanschaf van een nieuwe kaart. De 970 die er nu in zit voldoet in mijn ogen denk ik prima. Als dit niet zo is hoor ik het graag.
Ik ben eindelijk van mijn laptop af en het wordt tijd dat ik mee speel in de pc master race.
Ik heb alles wat ik weet opgezocht en ben hier op uit gekomen. Ik hoop dan ook dat jullie kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, ik wil graag Black Desert Online kunnen spelen op een 1440p monitor met max settings. Ook graag BF1 als die uit is en GTA V
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1600 euro, als het 1700 word is dat ook prima (mits het een dikke upgrade is zeg maar)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf een muis en een headset, ik kwam van een laptop af
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In het lijstje wat ik heb staan is wat ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, als het maar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet al te veel geluid, heb geen zin om te gamen als je op de achtergrond een vliegtuig hoort opstijgen. Voor de rest wil ik de pc het liefst niet uitzetten.
Ga je overklokken?
Ben het wel van plan, heb me er nog niet in verdiept. Als overklokken het risico waard is dan wel.
Wat verwacht je van ons?
Informatie over hoe mijn systeem die ik nu als build heb staan is, of er dingen zijn die ik absoluut niet moet nemen of juist wel. Met deze pc wil ik wel een tijdje doen, ik snap dat de videokaarten goedkoper worden en stukken beter maar ik wacht denk ik nog een tijdje voor de aanschaf van een nieuwe kaart. De 970 die er nu in zit voldoet in mijn ogen denk ik prima. Als dit niet zo is hoor ik het graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 348,75 | € 348,75 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M7 | € 201,95 | € 201,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 325,- | € 325,- |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD2003FZEX, 2TB | € 126,51 | € 126,51 |
| 1 | NZXT S340 Special Edition | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | EVGA SuperNOVA 650 GS (V2) | € 93,45 | € 93,45 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,38 | € 89,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.455,89 | |