Toon posts:

desktop upgraden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn desktop upgraden. Ik kan er nu totaal geen games op spelen maar ik zou graag league of legends willen spelen met 60 fps en de hoogste graphics. Wat moet ik aanschaffen om dat te realiseren?

Dit zit er nu in mijn desktop:
-AMD FX-4100 Quad-Core Processor
-4 GB Ram
-ATI Radeon 3000 Graphics

Ik hoor graag van jullie.

Alle reacties

• Farceus
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22-11 18:20
Hallo,

Wat is je budget?
En wat prefereer je? Intel of Amd, Nvidia of Radeon?
Dan kunnen we er wat meer mee.

Mvg, Alex

[ Voor 10% gewijzigd door Farceus op 29-05-2016 18:41 ]

• robogeeka
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-06 18:10
Te matige post.

laat even je gehele systeem zien.
Dat houd dus in:
moederboord
ram geheugeh
Power supply
scherm
en welke videokaart je nu hebt, of heb je er geen?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn budget is ongeveer 180 euro. Welk merk maakt me echt niet uit.

Ik heb momenteel geen videokaart. Ik heb er nu één ripjaw inzitten van 4GB RAM de andere ripjaw (nog een keer 4GB) is defect ofzo (als ik die er bij doe valt de pc uit op willekeurige momenten).
Ik heb een 22 inch scherm met alleen een VGA en DVI aansluiting. Mijn pc heeft geen HDMI aansluiting, vraag me niet waarom maar ik heb dit ding 3 jaar geleden in elkaar geknutseld toen ik 14 was. Mijn moederbord is een MSI 760GM - P34 (FX).

Ik heb mijn pc maar eens open gemaakt en bij de powersupply staan heel veel nummertjes maar het grootste getal wat ik kan vinden bij max current output is 550W. Ik hoop dat dat voldoende informatie is...

• robogeeka
Specifiek merk is handig voor aansluitingen.... Anders zou i kzeggen, tik een r9 280x op zn kop bij v&a

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:15
robogeeka schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:08:
Specifiek merk is handig voor aansluitingen.... Anders zou i kzeggen, tik een r9 280x op zn kop bij v&a
Inderdaad en spaar dan voor een betere CPU indien je nog zwaardere games gaat spelen. De i3 6100 voldoet al ruim

Verwijderd

Topicstarter
De r9 280x zou dus een goede videokaart zijn die op mijn moederbord past en ik meteen kan inklikken?
Moet ik daarna nog wat installeren of is ie dan meteen geupgrade? (heb nog nooit eerder mn pc geupgrade)

Past dat eigenlijk wel? Ik heb wel aardig wat ruimte denk ik maar zon kaart ziet er ook groot uit. Moet ik meten of hoeft dat niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2016 21:53 ]

• robogeeka
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:41:
De r9 280x zou dus een goede videokaart zijn die op mijn moederbord past en ik meteen kan inklikken?
Moet ik daarna nog wat installeren of is ie dan meteen geupgrade? (heb nog nooit eerder mn pc geupgrade)

Past dat eigenlijk wel? Ik heb wel aardig wat ruimte denk ik maar zon kaart ziet er ook groot uit. Moet ik meten of hoeft dat niet.
Leuk dat je vraagt of dat kan. Dat weet ik namelijk niet! Je hebt nog steeds niet alle specs van je pc gegeven ;) daarnaast negeer je de vraag die ik heb gesteld die mede een antwoord geeft op het passen van in jouw pc. Dus, weke behuizing heb je en welke 'specifieke' voeding. Schroef je kast open en kijk naar de zijkant van je psu, staat een mooie sticker op met alle info ;)

Daarnaast zou en extra latje van 4g ram niet erg zijn om erin te doen.

Verwijderd

Topicstarter
robogeeka schreef op zondag 29 mei 2016 @ 22:41:
[...]

Leuk dat je vraagt of dat kan. Dat weet ik namelijk niet! Je hebt nog steeds niet alle specs van je pc gegeven ;) daarnaast negeer je de vraag die ik heb gesteld die mede een antwoord geeft op het passen van in jouw pc. Dus, weke behuizing heb je en welke 'specifieke' voeding. Schroef je kast open en kijk naar de zijkant van je psu, staat een mooie sticker op met alle info ;)

Daarnaast zou en extra latje van 4g ram niet erg zijn om erin te doen.
Oke dit staat er op mijn PSU: MS-TECH ATX Power Supply V2.3 MS-N550-VAL
Hoe kom ik er achter welke behuizing ik heb? Hij is in ieder geval van Sharkoon en ik vind hem persoonlijk nogal klein.

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 27-11 00:27
Dan moet je echt een nieuwe kopen. MS-TECH voedingen staan niet bekend om de kwaliteit dus met een beetje pech brand je straks je videokaart door.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nu trouwens wat mn behuizing is specefiek: de Sharkoon VS3.
Pagina: 1