Mijn vraag
Ik heb vandaag mijn nieuwe monitor gekregen de Asus pg279q.
Er zat een HDMI kabel bij en een displayport kabel, ik wil de dp kabel gebruiken om te kunnen genieten van gsync en de 144hz.
Maar nu komt het:
Als ik de computer aanzet blijft de monitor zwart, geeft aan geen signaal te krijgen, als ik dan switch naar HDMI dan heb ik gelijk beeld, ik log in in Windows en als ik dan switch met behulp van monitormenu knop naar displayport input werkt alles! Kan ik game etc, Zelfs als ik pc opnieuw opstart blijft het werken maar als ik de pc uitzet en dan opnieuw opstart niet....en zegt de monitor, geen signaal.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus 970 Gtx nvidia videokaart
Windows 10
Asus monitor pg279q
I7 processor
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel de middag proberen en instellingen zoeken en updaten
...
Ik heb vandaag mijn nieuwe monitor gekregen de Asus pg279q.
Er zat een HDMI kabel bij en een displayport kabel, ik wil de dp kabel gebruiken om te kunnen genieten van gsync en de 144hz.
Maar nu komt het:
Als ik de computer aanzet blijft de monitor zwart, geeft aan geen signaal te krijgen, als ik dan switch naar HDMI dan heb ik gelijk beeld, ik log in in Windows en als ik dan switch met behulp van monitormenu knop naar displayport input werkt alles! Kan ik game etc, Zelfs als ik pc opnieuw opstart blijft het werken maar als ik de pc uitzet en dan opnieuw opstart niet....en zegt de monitor, geen signaal.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus 970 Gtx nvidia videokaart
Windows 10
Asus monitor pg279q
I7 processor
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel de middag proberen en instellingen zoeken en updaten
...