Hoi,
Omdat games spelen met een muis moeilijker wordt (wegens ziekte), wil ik overstappen naar een joystick.
Werken alle functies die een muis heeft, ook bij een joystick?
Ik heb nu een Logitech M505 draadloze muis.
Ik speel online vooral Miniclip pool, waarbij je nauwkeurig moet kunnen richten en je queue naar achter moet trekken.
Dat laatste gaat nu met het vasthouden van de linker knop, dan naar achter schuiven, en dan de knop los laten.
Ook speel ik af en toe Agar.io, waarbij je heel snel moet kunnen bewegen en ook nog moet schieten, en/of cel delen.
Voor het eerste schuif je gewoon je muis heen en weer.
Om te delen, moet je op je spatiebar drukken.
En om te schieten, moet je op de "w" drukken.
Als dat allemaal mogelijk is via een joystick, zijn er dan ook tevens suggesties voor een bepaald merk/type?
Prijs is niet zo belangrijk, het moet goed werken.
Alvast bedankt voor alle hulp.
Groeten,
Johnnie
Omdat games spelen met een muis moeilijker wordt (wegens ziekte), wil ik overstappen naar een joystick.
Werken alle functies die een muis heeft, ook bij een joystick?
Ik heb nu een Logitech M505 draadloze muis.
Ik speel online vooral Miniclip pool, waarbij je nauwkeurig moet kunnen richten en je queue naar achter moet trekken.
Dat laatste gaat nu met het vasthouden van de linker knop, dan naar achter schuiven, en dan de knop los laten.
Ook speel ik af en toe Agar.io, waarbij je heel snel moet kunnen bewegen en ook nog moet schieten, en/of cel delen.
Voor het eerste schuif je gewoon je muis heen en weer.
Om te delen, moet je op je spatiebar drukken.
En om te schieten, moet je op de "w" drukken.
Als dat allemaal mogelijk is via een joystick, zijn er dan ook tevens suggesties voor een bepaald merk/type?
Prijs is niet zo belangrijk, het moet goed werken.
Alvast bedankt voor alle hulp.
Groeten,
Johnnie