Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• pa3gws
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-04-2024
Mijn vraag
hallo allemaal.
ik heb een Samsung SM-T230 tablet waar ik mijn mail op kan ontvangen.
versturen kan ik ook maar alleen via de smpt van mijn provider telfort
als ik op een andere hotspot zit werkt dat niet meer.
nu zou het via smtp.gmail.com moeten kunnen maar dat krijg ik niet voor elkaar.
ik heb uiteraard een gmail account.
wie o wie weet hoe ik dat kan instellen.
want ik wil op mijn vakantie wel de mail kunnen beantwoorden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:41
Kan je de SMTP-server van je eigen domein niet gebruiken? :)

Verder: als je de SMTP-server van Google wil gebruiken, kan je daarbij alleen aanmelden via ja Google-account en -adres. De afzender wordt ook je gmail-adres. Je kan wel een reply-to adres van je eigen domein instellen.

• pa3gws
eigen domein *knip* heeft voor zover ik weet geen smtp server.
aanmelden via google account is prima maar ik heb geen idee hoe ik het moet instellen.
een versterker repareren prima maar dit lukt mij dus effe niet. :)

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 03-06-2016 09:09 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je nou eens aangeeft wat je al geprobeerd hebt?

https://www.digitalocean....-use-google-s-smtp-server

etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pa3gws
ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar waar moet ik die instellingen maken?
op de tablet op in de gmail account.
kortom ik begrijp er geen r.. van.
als ik zoek op mail versturen met smtp.gmail.com dan komen er verschillende zaken tevoorschijn.
maar daarmee heb ik het nog niet voor elkaar gekregen.
dus een link sturen helpt mij niet liever een beetje uitleg in het nederlands. :9

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De instellingen staan gewoon in die link, en kun je bij uitgaande mail instellen. We gaan je niet aan het handje vasthouden, je zult toch echt ook zelf wat moeten doen.

Dus ga het proberen, geef aan wat je doet en waar je precies vast loopt. Welk programma gebruik je, wat heb je gedaan, enzovoort.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• pa3gws
tjonge jonge is het nou zo heel moeilijk om iemand in de goede richting te sturen?

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 22:05
pa3gws schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:35:
tjonge jonge is het nou zo heel moeilijk om iemand in de goede richting te sturen?
Er verwijst iemand naar de handleiding. Wil je dat we het ook voor je invullen?

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

pa3gws schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:35:
Opnieuw: geef nou eens aan wat je al geprobeerd hebt. Moeten we gaan raden wat je gedaan hebt? Des te meer eigen inzet je toont, des te meer kans heb je om succes te halen.

Nu toon je geen enkele inzet en ga je klagen als anderen het niet voor je doen. Dus nogmaals: welk programma/app gebruik je, wat heb je al geprobeerd, en waar loop je vast.

Zie ook Het algemeen beleid #quickstart.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 29-05-2016 18:43 ]

• pa3gws
die handleiding is voor mij nogal onduidelijk maar ik begrijp al dat men hier niet al te hulpvaardig is.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pa3gws schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:43:
die handleiding is voor mij nogal onduidelijk maar ik begrijp al dat men hier niet al te hulpvaardig is.
Ok, ik zat een antwoord te typen, maar dat laat ik maar even zo. Succes!

[ Voor 20% gewijzigd door Room42 op 29-05-2016 18:46 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
pa3gws schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:43:
En met deze opmerking wordt het topic gesloten.

Ik kan je in het vervolg aanraden om van te voren even zelf onderzoek te doen naar de verschillende mogelijkheden en oplossingen. Verder zoals Gambieter ook aangeeft, is het makkelijker om aan te geven wat er niet lukt.

Aangeven dat 'iets' ingewikkeld is en dat 'iets' niet lukt hebben we natuurlijk niks aan.

Mocht je het nog een keer willen proberen, stuur me dan een DM met een goede reden en dan kan ik het topic weer open gooien.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.