iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Met clonecd. Het is toch echt een clone-cd image, misschien een nieuwere versie openen, of je image is corrupt.
Trouwens wel raar, dat je een image maakt van iets, en dat je niet meer weet waarmee je dat gedaan hebt (oftewel als je een iso leeched, val ons er dan niet mee lastig
)
Trouwens wel raar, dat je een image maakt van iets, en dat je niet meer weet waarmee je dat gedaan hebt (oftewel als je een iso leeched, val ons er dan niet mee lastig
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb ook .sub bestanden, maar dat zijn ondertitelingsbestanden in MicroDVD-compliant indeling.
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Vreemd dat het toch een clone cd image is. Ik vond het al vreemd, ik had meerdere image files met deze file namen in mijn tijdelijke map zitten 
Ik zal nog wel een keer proberen....ik houdt jullie op de hoogte.
Ik zal nog wel een keer proberen....ik houdt jullie op de hoogte.
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Zijn inderdaad CloneCD bestanden (misschien dat je versie 3 moet proberen!)
Je kan m ook extracten met CDMage(http://cdmage.cjb.net)
Je kan m ook extracten met CDMage(http://cdmage.cjb.net)
webOS all the way!
Ik moest inderdaad een nieuwere versie gebruiken, ik zal nog op 2.8.4.3
Verwijderd
je kan ook met Nero 5 de image file branden
je moet dan in Nero naar Beeld en dan system
2 kiezen. voor zover ik weet maakt de versie
van clonecd niet uit om een ccd file'tje
op te pakken en te branden, je moet hem natuurlijk wel naar de "juiste" ccd file toesturen
je moet dan in Nero naar Beeld en dan system
2 kiezen. voor zover ik weet maakt de versie
van clonecd niet uit om een ccd file'tje
op te pakken en te branden, je moet hem natuurlijk wel naar de "juiste" ccd file toesturen
subdata geloof ik, cd naam etc.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Probeer eens Daemon-tools
HIER TE DOWNLOADEN
Daarmee kun je virtuele CD-Rom drives aanmaken waarmee je images kunt lezen alsof ze al gebrand zijn....
Superhandig
HIER TE DOWNLOADEN
Daarmee kun je virtuele CD-Rom drives aanmaken waarmee je images kunt lezen alsof ze al gebrand zijn....
Superhandig
Pagina: 1