Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-07 23:17
Hoi Allemaal,

Ik heb een probleem met een LG G2. Deze is gebrickt tijdens het updaten van de firmware.

Nu krijg ik deze niet meer terug zoals het hoort. Heeft iemand hier ervaring mee? En is er iemand in de buurt van Den Haag die dit eventueel kan oplossen?

De telefoon zit vast in het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LsQDDgg.jpg?1

Beste antwoord (via kalekat op 29-05-2016 22:20)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
Dat laatste kan een driver probleem zijn. Zeker met Windows 7 tm 10 moet je soms echt moeite doen de drivers juist geïnstalleerd te krijgen (driver verificatie uitzetten en dan nogmaals alle drivers installeren)

Wellicht kan je hier nog iets mee: http://www.mylgphones.com...th-lg-mobile-support-tool

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 29-05-2016 20:35 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:22
Laatst mijn G2 kunnen redden via de volgende link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
kalekat schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:52:
Hoi Allemaal,

Ik heb een probleem met een LG G2. Deze is gebrickt tijdens het updaten van de firmware.

Nu krijg ik deze niet meer terug zoals het hoort. Heeft iemand hier ervaring mee? En is er iemand in de buurt van Den Haag die dit eventueel kan oplossen?

De telefoon zit vast in het volgende scherm:

[afbeelding]
We verwachten hier op GoT wel iets meer eigen inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je al gezocht voor een oplossing? Waarom werkte die oplossingen niet?

[ Voor 87% gewijzigd door 13art op 29-05-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
l3art schreef op zondag 29 mei 2016 @ 18:23:
[...]

[mbr] We verwachten hier op GoT wel iets meer eigen inzet. Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je al gezocht voor een oplossing? Waarom werkte die oplossingen niet?[/mbr]
Ik heb diverse websites voor het flashen/booten naar de originele ROM gevonden en heb daar de stappen met de verschillende KZD/TOT bestanden gevolgd.
Ik kom alleen niet verder dan dat scherm op de foto. Daarnaast krijg ik de telefoon ook niet in de download/service modus. (power button+ vol. up.)

Verder lijkt het alsof mijn pc de LG ook niet herkent/ziet via de USB poorten.

[ Voor 6% gewijzigd door kalekat op 29-05-2016 20:07 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dat laatste kan een driver probleem zijn. Zeker met Windows 7 tm 10 moet je soms echt moeite doen de drivers juist geïnstalleerd te krijgen (driver verificatie uitzetten en dan nogmaals alle drivers installeren)

Wellicht kan je hier nog iets mee: http://www.mylgphones.com...th-lg-mobile-support-tool

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 29-05-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
l3art schreef op zondag 29 mei 2016 @ 20:33:

Ik heb even gevolgd wat daar op de website genoemd wordt. Helaas kom ik daar ook niet veel verder mee.

Als ik de telefoon aan zet hoor ik het verbind geluid vanuit windows. Hiernaast zie ik in mijn apparaatbeheer ook een onbekend apparaat komen en weer weggaan.

Misschien ook wel handig om te vermelden is dat als ik de LG boot dat deze gelijk na het LG logo naar het scherm van de foto gaat en dus geen aanstalten maakt om Android te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kalekat
Laatste update:

Het is op de een of andere manier gelukt. Vraag me niet hoe maar opeens zag mijn computer de telefoon en kon ik die LGSupporttool gebruiken om de Update-foutherstel uit te voeren.
Pagina: 1