Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een hele tijd CS:GO gespeeld maar de afgelopen 2 maanden ben ik bezig geweest met andere dingen en heb ik m'n pc bijna niet aangeraakt. :P Nou wilde ik gister weer ns lekker een potje CS:GO spelen, maar ik kan niet normaal een game joinen. Als ik "een spel zoeken" kies en dan een Active Duty- of reservegroep, dan krijg ik eerst het scherm met links stats van mensen die een game zoeken en rechts m'n inventaris. Vervolgens krijg ik de achtergrond van het laadscherm van een map, maar daar komt geen tekst oid op, en hij laadt ook niet.. :(

Ben ik de enige met dit probleem, en zo niet, hoe kan ik dit verhelpen? Ik heb al Windows opnieuw geïnstalleerd en de game opnieuw gedownload, en de instellingen gereset. Nog steeds wil het niet werken. :'(

Ik heb ook wel wat topics gevonden waar een soortgelijk probleem wordt omschreven, maar daar gaat het dan over "32-bit Windows" en ik draai 64-bit Windows 10. :/

~Reinier

¯\_(ツ)_/¯

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

2 maanden... Daar is nogal veel in gebeurd waaronder *drumroll* build 1511 voor Windows 10 alsmede een relatief "sneaky" .NET update met aangepaste zaken omtrent TLS. Ook zijn er de afgelopen maanden meerdere driver-updates uitgekomen zowel voor Intel, Nvidia als AMD.

Ik ben een beetje bang dat het probleem ergens in Windows zit qua updates; jammer dat je al een herinstallatie hebt gedaan want anders zou je mogelijk nog een System Restore Point van 2 maanden geleden hebben kunnen testen.

Obvious obvious; zaken als firewall etc. staan allemaal uit op je PC, router/modem? Port-forwards benodigd & correct?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Wat ik ben vergeten te melden is dat ik wel als spectator-only met games van vrienden mee kan kijken. Ik weet niet of dit uitmaakt, maar ik vind het wel vreemd..

Firewall is standaard, verbindingstoestemming-vragen van de firewall voor CS:GO heb ik geaccepteerd.

Dit is m'n build, als dat uitmaakt (vast wel :P):
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5 4670K Boxed€ 247,70€ 247,70
1MSI Z87-GD65 Gaming€ 0,-€ 0,-
1MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming€ 0,-€ 0,-
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 66,95€ 66,95
1Corsair Carbide 300R Windowed€ 84,39€ 84,39
2Corsair Vengeance Pro CMY8GX3M2B2133C9R€ 52,95€ 105,90
1Plextor PX-891SA Zwart€ 0,-€ 0,-
1Seasonic M12II Evo 620W€ 75,95€ 75,95
1Samsung 840 EVO 120GB€ 57,56€ 57,56
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 638,45

[ Voor 85% gewijzigd door Pwuts op 29-05-2016 18:29 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Staan er errors in je console? Die open je met de ~ key, wellicht moet je hem eerst aanzetten in de advanced opties van de toetsenbord instellingen (uit mn hoofd).
Je zou nog snel je firewall helemaal uit kunnen zetten, een game joinen en je firewall meteen weer aanzetten, dan weet je zeker of het daaraan ligt.

Dit is wat ik vond na wat googlen:
I also had this problem, which actually resulted in me receiving large matchmaking cooldowns. I solved it by removing the "run as administrator" preference on the main game .exe
Ah, well after I played with bots, I tried to join an online game again and it worked ಠ_ಠ
I had this too. Port forwarded and all is well now.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Hier een pastebin van de console log: http://pastebin.com/ybhGtBde. Ik denk dat het iets met de firewall is idd.

¯\_(ツ)_/¯