Toon posts:

€650,- game pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van te voren even wat meer informatie. Helaas is gisteren mijn laptop overleden en kan ik er niks meer mee. Ik heb besloten om een pc te bouwen maar weet zelf vrijwel niks van hardware af.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc waarop ik vooral kan gamen maar als het nodig is ook wat schoolwerk kan doen. Qua games hoef ik niet per sé alles op HD te hebben maar wil wel gewoon relatief nieuwe games smooth kunnen runnen. Ik hoef ook geen fancy kast of overbodige dingen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
+- €650,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een headset, muis en toetsenbord dus alleen nog een monitor.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een redelijke pc nodig die relatief nieuwe games smooth kan runnen. Ik heb ook een monitor nodig. Monitor hoeft niet het beste van het beste te zijn. Hier wil ik eventueel ook nog wel wat extra geld voor bijleggen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet! Zolang het maar van goede kwaliteit is en het niet na een jaar kapot is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hou het lekker basic. ik hoef geen extreem stille pc, of een hele compacte pc. Zolang hij doet wat ie moet doen ben ik tevreden. Zoveel mogelijk bang for buck!

Ga je overklokken?
Nope.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen en wat met de informatie kunnen. Als je meer informatie nodig hebt vraag maar raak!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

reviews: Desktop Best Buy Guide - mei 2016 -> 660 Euro incl de monitor die verderop in het artikel vermeld staat.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:12:
reviews: Desktop Best Buy Guide - mei 2016 -> 660 Euro incl de monitor die verderop in het artikel vermeld staat.
Denk je dat ik de i3 kan vervangen met een i5 en in de zelfde prijsklasse blijven?

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:09:
[...]

Denk je dat ik de i3 kan vervangen met een i5 en in de zelfde prijsklasse blijven?
De i5 is 70 euro duurder... Verder zou ik geen concessies doen...

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

Verwijderd

Topicstarter
pjot1 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:17:
[...]

De i5 is 70 euro duurder... Verder zou ik geen concessies doen...
Denk je dat het prima lukt met een i3? En wat bedoel je met concessies?

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2016 @ 21:26:
[...]

Denk je dat het prima lukt met een i3? En wat bedoel je met concessies?
Ik denk dat je het prima redt met een i3. Anders even doorsparen voor een i5. Je kunt verder beter nergens op bezuinigingen. :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• holl
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-11 23:32
Vergeet niet de Windows licentie
Pagina: 1