Pricewatch vermelding geheugenkaart dedicated of niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGeZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 22:50
Het zou handig zijn om in de pricewatch bij dualsim telefoons, aan te kunnen duiden of deze een dedicated SD slot hebben of dat ze gebruik maken van SIM2 slot. Nu moet je telkens elke telefoon aanklikken en dan hopen dat het bij technische specificaties vermeld staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

EdGeZ schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:04:
Het zou handig zijn om in de pricewatch bij dualsim telefoons, aan te kunnen duiden of deze een dedicated SD slot hebben of dat ze gebruik maken van SIM2 slot. Nu moet je telkens elke telefoon aanklikken en dan hopen dat het bij technische specificaties vermeld staat.
Zat ik toevallig van de week aan te denken en ik denk dat we dit gewoon gaan doen. Ik overleg het morgen eventjes met mijn collega's en bij wederzijdse goedkeuring een spec aanmaken. Ik kom erop terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

EdGeZ schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:04:
Done. Specificatie en bijbehorend filter "Sim2 gedeeld met microSD" met de opties Ja en Nee zijn aangemaakt. Ik heb de populairste 50 producten gecheckt (waarvan de meesten meerdere kleuruitvoeringen hebben), helaas kon ik niet bij alle producten de juiste info vinden. Maar de meeste wel, dus je kan er al redelijk op filteren. Uiteraard staat het meldpunt open voor alles wat ik gemist heb, sowieso letten we er vanaf nu op bij nieuwe telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdGeZ
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-09 22:50
Super! Bedankt voor de snelle aanpak.