Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob401
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-06-2023
Mijn vraag
Wat ik veel hoor over de ROG GL5522VW series is dat de bouwkwaliteit van de plastic uitvoering niet goed is en dat het scherm makkelijk buigt en beweegt. Graag zou van iemand de ervaring heeft met deze laptop heeft weten of dit ook het geval is, en zo ja, hoe erg het is.

Beste antwoord (via rob401 op 31-05-2016 16:30)

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:25
Ja ; het scherm van deze laptop is zeker niet het sterkste punt. Ook de rand om de laptop heen heeft een boel speling. Er zit een boel flex in het scherm. Of dit ook problemen oplevert? Geen idee, ik denk het niet mits je er gewoon voorzichtig mee bent. Mijn exemplaar had op wat lichte bleed in 1 hoek na wel een erg kwalitatief goed paneel. Hoge brightness en uitstekend kijkhoeken. Blackvalues vielen wat tegen.
Voor de rest was ik eigenlijk prima tevreden over de laptop. Ik denk niet dat het echt een dealbreaker is. Nu moet ik wel vertellen dat ik de laptop dan ook nooit meenam.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2020 23:39 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14:25
Ja ; het scherm van deze laptop is zeker niet het sterkste punt. Ook de rand om de laptop heen heeft een boel speling. Er zit een boel flex in het scherm. Of dit ook problemen oplevert? Geen idee, ik denk het niet mits je er gewoon voorzichtig mee bent. Mijn exemplaar had op wat lichte bleed in 1 hoek na wel een erg kwalitatief goed paneel. Hoge brightness en uitstekend kijkhoeken. Blackvalues vielen wat tegen.
Voor de rest was ik eigenlijk prima tevreden over de laptop. Ik denk niet dat het echt een dealbreaker is. Nu moet ik wel vertellen dat ik de laptop dan ook nooit meenam.