Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Grotendeels gamen maar ook normaal gebruik Ik zou graag bij 1080p games blijven voor het moment, later denk ik wel een monitor aan te schaffen met een hogere resolutie..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 EUR. Minder mag, meer ook. Dit hangt vooral af van hoeveel de nieuwe GTX 1070 gaat kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De CPU koeler heb ik al vanuit een oudere build en zou ik graag behouden aangezien deze zijn werk altijd goed heeft gedaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Videokaart zal volstaan, zeker nu de nieuwe Pascal kaarten uitgekomen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merken zoals MSI, Corsair, etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te overkill systeem, aangezien ik niet van plan ben consequent 4K games te spelen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Tips en advies geven over dit systeem. Wat kan beter, wat is er teveel aan, etc.
Het systeem in kwestie:
Ik hoop enkele goede tips te ontvangen.
Alvast bedankt.
Grotendeels gamen maar ook normaal gebruik Ik zou graag bij 1080p games blijven voor het moment, later denk ik wel een monitor aan te schaffen met een hogere resolutie..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 EUR. Minder mag, meer ook. Dit hangt vooral af van hoeveel de nieuwe GTX 1070 gaat kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De CPU koeler heb ik al vanuit een oudere build en zou ik graag behouden aangezien deze zijn werk altijd goed heeft gedaan.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 Videokaart zal volstaan, zeker nu de nieuwe Pascal kaarten uitgekomen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De merken zoals MSI, Corsair, etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen te overkill systeem, aangezien ik niet van plan ben consequent 4K games te spelen.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Tips en advies geven over dit systeem. Wat kan beter, wat is er teveel aan, etc.
Het systeem in kwestie:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 222,95 | € 222,95 |
1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 139,95 | € 139,95 |
1 | Nvidia GeForce GTX 1070 | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,95 | € 19,95 |
1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FBK2/8 | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Corsair RM650x | € 101,92 | € 101,92 |
1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 285,- | € 285,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 804,72 |
Ik hoop enkele goede tips te ontvangen.
Alvast bedankt.