Prijs ontwikkelingen per winkel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonathan-458
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-10 18:58
Hello tweakers,

Is het misschien een idee om prijs ontwikkelingen van producten per store mogelijke te gaan maken en ook de Consument Advies Prijs ontwikkelingen hierin mee te nemen?

Zodat wij trends, "nep" kortingsacties en misleiding kunnen detecteren.

Ik zie nu bijvoorbeeld dat vanuit Asus een actie is gestart waarbij 15% korting wordt gegeven op geselecteerde Asus netwerk producten echter hebben naar mijn idee veel web winkels de CAP weer ingevoerd en vervolgens de korting toegepast.

Ik ben benieuwd hoe de rest van de community hierover denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Jonathan-458 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:36:
Hello tweakers,

Is het misschien een idee om prijs ontwikkelingen van producten per store mogelijke te gaan maken en ook de Consument Advies Prijs ontwikkelingen hierin mee te nemen?

Zodat wij trends, "nep" kortingsacties en misleiding kunnen detecteren.

Ik zie nu bijvoorbeeld dat vanuit Asus een actie is gestart waarbij 15% korting wordt gegeven op geselecteerde Asus netwerk producten echter hebben naar mijn idee veel web winkels de CAP weer ingevoerd en vervolgens de korting toegepast.

Ik ben benieuwd hoe de rest van de community hierover denkt.
Er is een ding in ontwikkeling waar wij aanbiedingen beter willen presenteren aan de community. Hoe dat precies eruit gaat zien, welk soort aanbiedingen en last but not least of het uberhaupt gaat komen, is moeilijk te zeggen. Voor zover ik weet is het nog in onderzoeksfase, dus het kan nog alle kanten op.

Hoe dan ook zet ik dit topic door naar de productmanager die leeft @ Mooie Features, zodat zij dit op de lijst met ideeën voor deze tool kan gooien :)