mijn backspace/delete toets werkt niet meer op mijn Imac

Pagina: 1
Acties:
  • 3.278 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 775177

Topicstarter
Is er iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al geprobeerd met opnieuw opstarten van de computer, maar het probleem blijft bestaan.
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Beetje karige TS... Heb je het toetsenbord al op een andere pc/laptop/imac aangesloten? Doet hij het daar op wel? Zit er niet gewoon stof/iets te eten in?

Dit verzin ik ter plekke. Ik vind dat er wel iets meer eigen inzet mag getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor je motiverende woorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Assix heeft wel een punt en gedeelte van haar "motiverende woorden" liggen besloten in de FAQ en algemene manier van posten hier.

We moeten ervanuit gaan dat jij alles al hebt geprobeerd om uit te sluiten dat er mogelijk een dode kakkerlak onder je DELETE-toets zit. Bijvoorbeeld, en niet ondenkbaar: Apple bellen met de vraag? Toetsenborden omwisselen tussen machine A en machine B? Busje perslucht gebruikt?

Je weet dat zo ongeveer alles in de wereld gewoon kapot kan gaan; ik kan dus ook niet beoordelen of jij een spelletje speelt, dagelijks 6 uur, waarbij je 19x per seconde op DELETE moet drukken. Ja, dan kan ik ook wel gokken dat het gewoon overbelasting/defect is van het toetsenbord.

Oftewel; ga een deductief troubleshooten en post dan eens netjes wat je geprobeerd hebt en welke uitdagingen je niet zelf kan oplossen.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 29-05-2016 13:26 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor de reactie en succes met het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Wat een vreemde manier van vragen en reageren. Ook al vind ik soms de reacties ala 'wat heb je zelf al gedaan' ronduit bot van sommige mensen, in dit geval hebben ze zeker een punt.

Als mensen de moeite nemen om je te willen helpen en daarbij aangeven graag wat meer informatie van je te ontvangen, dan zou het minste greintje van respect tonen wel zijn om netjes antwoord te geven. En dan zeker niet zoals je laatst berichtje.

Jammer, jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 14:58
Anoniem: 775177 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:40:
Thanks! Jij ook succes met je leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-05 22:05

nelizmastr

Goed wies kapot

Anoniem: 775177 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:40:
Succes met je toetsenbord.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Goed, speelkwartier is over.

Voor ieder die een topicreport heeft geplaatst, bedankt! Voor eenieder die perse moest reageren; Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

@sismeistere: welkom op GoT :) Zoals je wellicht hebt gemerkt verwachten we hier enige mate van eigen inzet. Je zegt dat je backspace/delete toets niet werkt, en dat je al de computer opnieuw hebt gestart. Wat handig is om te vermelden is hoe je (denkt) dat dit is gekomen. Wat heb je veranderd, welke software heb je geïnstalleerd, gebeurt dit vaker. Waar heb je naar gezocht en wat heb je geprobeerd? Als je bijvoorbeeld zoekt naar imac backspace key doesn't work anymore zijn er een aantal mensen met hetzelfde probleem en suggesties hoe dit op te lossen. Aangezien het hier om een iMac gaat is het ook handig om te vermelden om wat voor een keyboard het hier gaat (bedraad, draadloos, van Apple, Logitech, Microsoft enz.), en welk besturingssysteem je draait (OS X 10.11? Windows 10?).

Als je deze vragen allemaal beantwoord in je topicstart kunnen we je het beste helpen, komen we niet met suggesties die je al lang en breed hebt geprobeerd, en zijn wel veel meer bereid om je te helpen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan wel eerst Het algemeen beleid #quickstart 'ns goed door.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.